• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Påsken

Jag och min mys ska gifta oss i Markim 2005, i Vallentuna kommun. Jag är inte så värst van vid de trakterna så jag vill ha hjälp med att hitta bra florist, frisör m.m. som man kan tänka sig behöva för ett bröllop!

• Brud 29/5 2004

Hej Påsken och välkommen hit till norrortsklubben hi hi.. Vi är några stycken som bor här på den norra sidan av stockholm och det är jättebra när man behöver lite tips på leverantörer och för att kunna träffas och prata av sig lite bara. Jag heter Lena och gifter mig med Perra den 29/5-04 och vi har varit tillsammans i 12 år. Vi har en 9 årig dotter tillsammans och jag har även 2 st döttrar sen ett tidigare förhållande som är 13 och 15 år. Det var litegranna om mig. Här respekterar man ju natuligtvis varandra om man vill vara anonym och det är helt ok.

/Lena

• Busig

Är det någon mer än jag som känner sig lite ensam? Saknar mina vänner och min familj... Hade varit skönt o ha dem nära just nu... :((

• Brud 29/5 2004

Men Busig..

Jag förstår att det är jobbigt att inte ha sina nära vänne hos sig... jag hoppas att du finner som jag finner lite tröst i detta forum och så.. men det är ju naturligtvis inte samma sak.

Du får gärna maila mig privat om du vill prata mer. Min mailadress står på min hemsa om du har kvar den. Annars kan jag lägga ut den här.

Kramar från Lena

• Busig

hej lena,
    visst gör jag det... känns jätte skönt att det finns andra som har samma funderingar och panikkänslor som jag.. :/

Vem vet, det kanske kommer ett mail när allt känns så där botten...

kram

• angel79

Lena och Busig,
    har ni fått någon inbjudan till en sån här kväll om vigsel och äktenskap? Det var med inbjudan som den där cd-skivan kom.......
    Vet ni vad ni ska ha för brudmarsch?
    Var det någon mer än jag som gifter sig i Husby-Ärlinghundra kyrka?
    Jag har inte lyssnat mer på skivan nu så jag börjar bli människa igen............

• Brud 29/5 2004

Hej Angel79

Jag vet ingenting om inbjudan för vigsel o äktenskap.. men det låter intressant. Säg till om du vet något mer.

Jag gifter mig i Norrsunda kyrka i Rosersberg. Jättemysig gammal kyrka. Ni har säkert sett den om ni åker mot stan.

• angel79

Konstigt att ni inte har fått det än med tanke på att ni gifter er före oss........Det står på inbjudan att man gärna ska tipsa vänner och bekanta som går i giftastankar men dom som har bokat kyrka och så borde ju få en inbjudan automatiskt tycker jag......
    Om inte så är den här träffen den 6 maj
    kl:19.00 i Husby.Ärlinghundras kyrkas församlingshem. Dom kommer att prata om musik, psalmer, om äktenskapet och praktiska frågor (inför bröllopet).
    Min mormor och morfar bor precis vid Norrsunda kyrka så nog vet jag vart den ligger.....tyvärr så har min blivande varit gift en gång tidigare och det var där han gifte sig då så det är ingen kyrka jag har funderat på som du kanske förstår...
    Hur kom det sig att du flyttade till Rosersberg? Läste att du kom från stan....

• angel79

Jag tyckerfaktiskt att vi måste fixa en träff snart......
    jag vet att det var några som hade förhinder den här helgen men vad sägs om nästa helg? Lördag kl:13.00? Eller 14.00?

• angel79

Påsken,
    var bor du? Läste bara att ni gifter er i Markim.........

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???