• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • callisto79

Ska vi bestämma det då? Eller om Busig få ont om tid kanske vi kan ta det lite tidigare..(Typ 11 eller 11.30) Vad tror in andra?

• Åsa-25

Säg vid 11 då så har jag en anledning att pallra mi ur sängen :)

• callisto79

Om man ändå fick sova så länge.. Här är barnen vakna vid 5.30 *gäsp*

• Åsa-25

Ja just det ja :) men jag får väl igen mitt sen kan jag tänka mig :D

• Busig

callisto

känner igen det där... sova på helgerna är en lyx. Men som sagt, säg till när det blir så ska jag försöka komma dit...

• Brud 29/5 2004

Busig

Fubbigt att ni vet vem jag är men inte jag vem ni är... eller jag har gissat men man vet ju inte om man har rätt. Bor ni i Märsta? *tänka tänka*

Heter din blivande Thomas? (fånig gissning när du ändå sagt att han heter Tompa he he)

/Lena

• Brud 29/5 2004

Busig

Fubbigt att ni vet vem jag är men inte jag vem ni är... eller jag har gissat men man vet ju inte om man har rätt. Bor ni i Märsta? *tänka tänka*

Heter din blivande Thomas? (fånig gissning när du ändå sagt att han heter Tompa he he)

/Lena

• Busig

Brud 29/5

Hi hi... nyfiken??;) Jag tror att ni har träffats faktiskt.... om inte annat ses ni på fredag kl 11.30...

• Brud 29/5 2004

AHA.. då vet jag precis vem du är. HI HI

Vad kul.. då har vi ju träffats t om på nån julgransplundring om jag inte minns fel.. Trodde ni var gifta redan??

• Busig

Henne du tänker på är mitt X...
    (Tompa som skriver)

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???