Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Ska vi bestämma det då? Eller om Busig få ont om tid kanske vi kan ta det lite tidigare..(Typ 11 eller 11.30) Vad tror in andra?
Säg vid 11 då så har jag en anledning att pallra mi ur sängen :)
Om man ändå fick sova så länge.. Här är barnen vakna vid 5.30 *gäsp*
Ja just det ja :) men jag får väl igen mitt sen kan jag tänka mig :D
callisto
känner igen det där... sova på helgerna är en lyx. Men som sagt, säg till när det blir så ska jag försöka komma dit...
Busig
Fubbigt att ni vet vem jag är men inte jag vem ni är... eller jag har gissat men man vet ju inte om man har rätt. Bor ni i Märsta? *tänka tänka*
Heter din blivande Thomas? (fånig gissning när du ändå sagt att han heter Tompa he he)
/Lena
Busig
Fubbigt att ni vet vem jag är men inte jag vem ni är... eller jag har gissat men man vet ju inte om man har rätt. Bor ni i Märsta? *tänka tänka*
Heter din blivande Thomas? (fånig gissning när du ändå sagt att han heter Tompa he he)
/Lena
Brud 29/5
Hi hi... nyfiken??;) Jag tror att ni har träffats faktiskt.... om inte annat ses ni på fredag kl 11.30...
AHA.. då vet jag precis vem du är. HI HI
Vad kul.. då har vi ju träffats t om på nån julgransplundring om jag inte minns fel.. Trodde ni var gifta redan??
Henne du tänker på är mitt X...
(Tompa som skriver)