Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Angel79
Vi har pratat om att gifta oss sommaren 2005, men det är inget som är helt spikat än.. Det beror lite på hur det går med "bebis-tillverkningen", jag vill inte riskera att vara höggravid på den stora dagen
Men för er är det visst inte så länge kvar.. måste vara jätte spännande!!
Jag kanske är knäpp, men var ligger Orrgården?
callisto> jag förstår att du inte vill vara höggravid när det är er dag.. Jag har valt att ta ut min spiral först efter bröllopet... Vill må bra med nerverna utanpå utan att behöva tänka på att jag kanske har en liten i magen...
Dagen D närmar sig med stormsteg men tyvärr inte fort nog... Vänta är jobbigt värre.. :)
När har ni tänkt gifta er?
Lotta,
Orrgården ligger i Rosersberg.....
Busig,
hur gamla är era barn? Och var i Märsta bor ni?
En glad,
berätta mer om dig så att vi kanske kan lista ut vem du är. För om du känner till några av oss så borde ju någon av oss känna till dig
hej igen... min son är snart 9 (om en vecka lite drygt) och min sambos 8... Vi bor i Valsta... ska flytta 3!!! veckor innan vårt bröllop så det är massa planering som krävs för att få ihop allt...
Busig,
vi gifter oss på midsommardagen......
Vi har fixat ganska mycket som tex datum, kyrka, lokal, kläder, mat, best man, tärnor, inbjudningskort, florist m.m.
Det som fortfarande inte är fixat är serveringspersonal, fotograf och bröllopstårtan. Sen är det ju mycket små grejor runt om när det gäller dekoration och sånt. Ringarna är i stort sett klara, jag ska bara bestämma mig, har två som jag velar mellan.......
callisto,
Oj.... du är ju nästan klar jämfört med mig... Jag har ingen ring som jag vill ha, har inte hittat någon klänning, inte beställt blommor eller fotograf... Maten ska vi laga själva till stor del så det blir typ sista veckan... Fast vi har ju bokat festlokal och rådhuset...*pustar* Nu känner jag mig ännu mer stressad...
Tur att jag har en sambo som är hur lugn som helst och som lugnar mig när jag har nerverna mer utanpå än innan för...:)
Några bra tips på fotograf och florist??
Tjena hopp
Orrgården ligger som sagt i Rosersberg. Och där bor jag. Orrgården är en gammal bygdegård som man fraktat hit från dalarna. En mycket fin timmerkåk. Jag hade min 30 års fest där för ett par år sedan men nu är det ny regim där. Nu är det scoutkåren som tagit över och renoverat upp det hela. Det är mycket fint. Vi kommer var ungefär 50 pers där på pingsafton när jag har gift mig. Dessutom finns ett rum brevid själva stora lokalen där man kan köra video och lite kul för eventuella barn som följer med. Jag har sagt så att alla är välkomna, barn som stora.. Har fixat en sockervaddmaskin och mina tonårsdöttrar fixar resten..
Tele till Orrgården är Stugfogde Per Rydstedt . 0703164241 eller peo-r@ebrevet.nu
Lite kort om mig själv då..
Heter alltså Lena, bor i Rosersberg, är 32 år och har 3 döttrar som är 15, 13 och 9 år.. de 2 äldsta har en annan pappa och den yngsta har den pappan jag ska gifta mig med. Vi har varit tillsammans i 12 år och i år är det 10 år sedan vi förlovade oss. Vi funderar och håller på att försöka få ett sista barn ihop. Tog ut spiralen i Januari.
Tja det var väl allt för tillfället, men jag tycket att det vore toppen kul att få lära känna andra brudpar.
Kramiz från Lena
Busig
Får man fråga vart i Valsa ni bor? Vi bor nämligen oxå här.. (Din blivande har möjligtvis inte rött långt hår?)
Valsta, skulle det ju vara!!