Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Han går fortfarande på dagis bakom er.. Lite jobbig på morgonen när man ska iväg..
Vi hörs!
ok... ha det bra du med... vi hörs nog är igen...
hej jag är säker på en iallafall, Angel79. Ska du ha ett barn till..? Gud va kul! Ja..hur e det me sandra då hur många har hon nu? själv har jag ingen.. he he gissa vem?
Busig! Rött, långt hår?? vad heter din sambo egentligen och vem är du?? Hur många märstabor ser ut på det viset?? *nyfiken i en struuuut*
Egentligen... hur hemliga behöver vi vara här??
/Lena
En glad,
vem är du???????
Du får ju ge mig lite ledtrådar!!!
Jag var själv inne på att gifta mig den 31 juli men eftersom att jag inte vet när jag blir gravid så ville jag inte vänta så länge och sen så har min blivande en stor tävling på jobbet i sommar så han kommer nog att jobba väldigt mycket då.......
En glad, hur gammal är du och din blivande?
Gått på Märsta gymnasiet? Vilket program?
Jaha, är det någon som är sugen på att träffas över en fika??????
Såklart! När var hur?
En glad,
glömde svara på dina frågor......
Sandra har det bra, bor i Falun nu med sin sambo och deras två pojkar, Victor och Alfred. Hon ska vara min tärna.......
Vem är det som frågar?????
Åsa, visst passade det dig bäst att träffas på en helg?
Ni andra, önskemål om vilken dag som passar er?
Jag kan ju som sagt när som helst eftersom att jag är sjukskriven.......
Jag vill oxå träffas och fika nån dag! (trots att jag ligger lite efter i er i planeringen)
Ska iväg och ta ut spiralen om en timme. Är såå nevös!!
Kramisar!
Lotta, hur jobbar du? Vilka dagar passar bäst?
Sitter med Sandra i luren och hon hälsar så gott!!!