Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Liten fråga: Hos vem bokar man orrgården? Har ni telefon nummer?
Hej... bor oxå i Märsta och ska gifta mig den 5/6 :) Har fullt upp med att ordna allt... Hur ska man hinna egentligen.. fast det är ju ett roligt besvär. Det som är trist är att jag inte har speciellt många vänner som kan hjälpa mig... Har ju bara bott här ett kort tag...
Hej Busig. Nu är du inte ensam längre. Vi är några stycken som bor i Märsta och Rosersberg med omnejd. Jag heter Lena och gifter mig på pingsafton. Börjar få panik över hur man ska hinna alltihopa. Men det ordnar sig.
/Lena
Åsa,
Orrgården bokar du hos Peo Rydstedt.
Hans tel.nr: 59118795
e-mail: peo.r@brevet.nu
Har du funderingar på att vara där eller?
Busig,
Kan du inteberätta mer om dig själv?
Var bor du? Några barn? Ålder? Jobb?
Säg till om du behöver hjälp eller undrar något!
Ähv avd säger ni brudar, nu är vi iallafall fem brudar, om jag räknat rätt, ska vi försöka få till en träff eller?
Vi kan väl träffas hemma hos någon och bara ta en fika eller nåt?
Jag är ju förstås jättenyfiken på Lenas alla tavlor så jag röstar på att vi kan ses hos henne, om hon vill så klart.......
Hej alla... Ja, vad ska jag säga... snart 31 år, sambo sen snart två år... Vi har varsitt barn sedan innan, inga gemensamma än ;) Jobbar i Väsby, började dagen efter jag flyttade hit, har alltså inte hunnit med att "hitta" några vänner här...
Ska gifta mig den 5/6 i Sigtuna... ser verkligen fram emot det... även om jag sagt att jag aldrig ska göra det :o)
Vad det gäller min planering... Har ingen klänning än, ingen ring och vet inte var jag ska beställa mina blommor *panik*..
Hur långt har alla andra kommit???
Kram
Hej alla... Ja, vad ska jag säga... snart 31 år, sambo sen snart två år... Vi har varsitt barn sedan innan, inga gemensamma än ;) Jobbar i Väsby, började dagen efter jag flyttade hit, har alltså inte hunnit med att "hitta" några vänner här...
Ska gifta mig den 5/6 i Sigtuna... ser verkligen fram emot det... även om jag sagt att jag aldrig ska göra det :o)
Vad det gäller min planering... Har ingen klänning än, ingen ring och vet inte var jag ska beställa mina blommor *panik*..
Hur långt har alla andra kommit???
Kram
Hallå där, världen är väl liten va? Jag ska gifta mej me min blivande den 31 juli det ska bli kul. Tror att jag vet vilka ett par st är här. Lycka till