Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Vilka stavfel sorry kär är jag men inte i Väsby utan i min blivande make*S*
Callisto79: Vistt är det det. Speciellt när man har en sak gemensamt som ett bröllop. jag har en viss känsla av att jag kommer att nöta hål i öronen på mina vännen om jag babblar för mycket med dem on det hrär med tanke på att de inte har några bröllopsplaner i den närmsta tiden. :)
Ting, får man fråga vad du får betala för kalaset på salongen?
Det börjar dra ihop sig på riktigt för dig nu... spännande :)
Ha en fortsatt bra söndag flickor
Kram
Hej Åsa-25!!
Jag vet faktiskt inte vad slutsumman utav de hela kommer att kosta för mig då de är klart.
Naglarna kostar 650:-
make-up 450:- tror jag de var och håret kostar 750:-/h så de blir en del pengar i slutändan..
Men mina kära föräldrar och svärisar ska betala kalaset åt oss så de kostar ju inte oss någonting..
Tack så mycket för infon. Ingår provsminkning och uppsättning då eller hur gör de?
Himla trevlig släkt du har fått tag i måste jag säga ;) Låter inte så dumt.
Nej jag tror inte de men däremot kommer de ringa mig, ett par månader innan bröllopet och så får jag komma dit för konsultation och då kommer vi väl tillsammans komma överens om hur mitt hår och make-upen kommer vara..
Har ju bara klippt mig där tidigare men vet att de är väldigt omtyckta och duktiga när de gäller just bruduppsättningar.
Ok då vet jag det. Tack tack. Måste ju spana runt lite och se vad det ät för priser.
Jag bor i Rotebro!! Du åker förbi "min" station är du åker från stan med pendeln!! Hör av dig till krammia@yahoo.com om du fortfarande är intresserad av bröllopsprats-tjejkompis!!!
// Mia
Har inte hunnit kollat alla svar förrän idag men det var ett par stycken. Ni två från Märsta, Åsa-25 och Callisto79, vore trevligt att höra mer i från er. Nånting säger mig att vi säkert vet vilka vi är för jag tror att vi är jämngamla. Födda 1979 eller????
Jag är hela ett år äldre, alltså 78 :) men vi vet förmodligen vilka vi är iallafall. Så stort är ju inte Märsta :D
angel79 och Åsa-25
Ja, kläm fram det nu.. Vilka är ni??