Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Vi kommer nog också att vara ca 70 pers om allt går enligt planerna. Vi ska dock laga maten själva eller rättare sagt mamma ska :)
Jag tror inte att du är för mycket, det är ju en del som ska ordnas och donas med innan den stora dagen...
Du får skriva av dig här om det blir för mycket *ler*
Hihi.. va kul.. Jag är oxå från märsta, men vi gifter oss tyvärr inte förrän tidigast 2005.. Men då kommer jag iallafall ha hunnit planera varenda lite detalj =)
Då kan du och jag hålla varandra i handen under resans gång :) 28/5-05 är vår dag. Jag längtar redan
Åsa-25
Låter som en utmärkt idé tycker jag =)
Bor du i Märsta? Eller i närheten?
Jag bor i city av Märsta ;) Vid station på ett ungefär. Själv då?
Själv bor jag i valsta.. Men jag bodde i "city" när jag var yngre..
Måste bara fråga.. Du fyller möjligtvis inte så 8/8? kände nämligen en Åsa en gång som gjorde det..
år menar jag ju =)
Nix det gör jag inte. Fast inte så långt ifrån :)
Nähe.. Inte för att det spelar nån roll, det är ju alltid kul mad nya bakantskaper =)
Kär är en fråm Upplandsväsby, som ska gifta sig den 5/6 och jag kommer också låta salong Limage fixa hår, Make-up och naglar till min dag..
För oss blir de en borglig vigsel med motagning i Carlslundssalen efteråt och jag inser nu att tiden bara rusar iväg de är ju bara 3 mån kvar..