• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Busig

ok... vi tar det i omvänd ording

• callisto79

Vi pratade om att gifta oss först, men eftersom jag vill ha ett stort bröllop(a la prinsessa) så valde vi att göra i den här ordningen. Så hinner vi spara lite mer pengar.. (förhoppningsvis!)

• Busig

vi "nöjer" oss med våra familjer... vilket dock blir runt 25 personer om alla kommer, men alla har ju långt att åka... Sen hör till historien att båda varit bestämda att inte gifta sig.. men som det kan bli när man älskar någon!!!

Din dotter måste bli jättesöt som brudnäbb... hon har så jättefint hår o vackra ögon...

• callisto79

tack Fast hon har ju klippt sig nu.. Men det hinner förhoppningsvis växa ut innan det är dax för oss!

Jag har alltid velat gifta mig, men då har det nog varit mest för bröllopets skull.. Nu har jag som tur är insett att det inte är den rätta anledningen.. Nu längtar jag till tiden efter bröllopet, att få leva resten av mitt liv med min sambo, och kalla honom för min man (känns konstigt att tänka på det!!)

• Busig

ok... kom precis på att jag inte har sett henne på länge... annars brukar jag ju se er ibland... Jag har aldrig drömt om något stort bröllop och nu har vi kommit på vad som passar oss och hur vi vill ha det. Det som ställer till det för oss är att vi flyttar till en större lght 3 veckor före så det är mycket som händer samtidigt... och att budgeten sprack...

• callisto79

Att ni inte ser oss kan bero på att vi flyttade i november.. Förr bodde vi ju nästan grannar.. Nu är det lite längre emellan.. Vart ska ni flytta? Nånstans i valsta?

• Busig

var bor ni nu? vi ska bara flytta till gården jämte....

• callisto79

Vi har flyttat till Idungatan.. Lite längre till allt, men vi trivs jättebra!

• Busig

det viktiga är att man trivs... fast det är ju fortfarande nära till allt... så vida du inte har kvar din lilla på dagis här...

• callisto79

Måste gå och underhålla min sambo nu.. Hans sista kväll hemma.. (han jobbar borta i veckorna) Men vi hörs säkert av här en annan dag!

Ha´re bra!

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???