• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • angel79

Orrgården kostar1700kr för en hel helg (fre-sön). Helt ok pris tycker jag. Jag ringde till Odensala bygdegård men dom skulle ha det dubbla (3500kr).
    Vi beställer bara förrätt och varmrätt från Barouk, efterrätt är så lätt att fixa själv, och för det får vi betala 130kr/person men sen så har jag 10% rabatt där för att jag är med i hyresgästföreningen så det blir ju ca 120kr/person. Helt ok pris det med. Jag har nog ringt till alla cateringar som finns i Märsta och det finns ingen med bättre pris. Dom andra ligger runt 200kr/person.

Brud 29/5 2004, jag har två barn som är 3,5 och 5år + att min sambo har två barn som är 3,5 och 6 år. Vi jobbar på att få ett gemensamt också!!!

• Åsa-25

Dina tavlor var jättefina. Kul att kunna använda det till inbjudnigarna.
    Kul att få ringen precis som du vill ha den. Då gör det ju inget att du får åka en sväng :)

Tack för prisinfon. Det låter riktigt billigt för maten och det gör ju inget. Hur många gäster blir ni?

• Brud 29/5 2004

Tack för det :o). Om det är någon som vill ha nått handmålat så är det bara att säga till.

Angel79 Vi jobbar oxå på ett till barn. Hur länge har ni försökt? Tog ut spiralen i början av Januari..

/Lena

• Brud 29/5 2004

Vilken konstig gubbe jag fick i mitt sista inlägg..

• angel79

Åsa, vi blir nog ca 40 vuxna och 10 barn. Det känns ganska lagom, även för plånboken.
    Själv då? Hur många har ni tänkt att bli?

Brud 29/5 -04
    Har du något annat namn man kan kalla dig för?
    Eftersom att jag har haft p-spruta så är det lite svårt att veta när man kan bli gravid. Det kan ju ta upp till 1½ år innan man kan bli gravid. Jag tog min sista spruta i juli och den har ju fullt skydd i minst tre månader, alltså till oktober, så nu har jag varit utan i ca 5 mån. På mödravården sa dom att man åtminstone kunde räkna med att det tar nio månader efter sista sprutan innan man kan bli gravid.......Fick min första "mens" i januari och efter det har det varit mens lite då och då, typ varannan vecka och så.
    På gyn trodde dom att det har blivit obalans pga att jag saknar östrogen (tydligen vanligt efter p-spruta) så jag har troligast inga ägglossningar än men det borde komma igång snart.........
    Jag håller på att längta ihjäl mig efter en liten bebis........Det blir en riktig sladdis för er...Är alla tre tidigare barn era gemensamma? Får man fråga hur gammal du är?

• angel79

Brud 29/5 -04
    Var in på din sida och tittade på dina tavlor. Dom är jättefina. Målar du av fotografier? Jag skulle nämligen jättegärna vilja ha tavlor på våra barn och även på mig och min blivande.....
    Vad har du för priser ungefär? (Om du skulle vara intresserad alltså.....)

• Brud 29/5 2004

Hej Angel79

Jo jag heter Lena. Det står längst ner i mina inlägg.. tror jag.

Jag målar gärna av porträtt av dina barn och er. Priset varierar beroende på storlek på tavlan. Men mellan 500-1000 kr.

Jag har haft mens 2 gånger sedan jag tog ut spiralen i januari, hade hormonspiral som slutat fungera så det kan nog bli barn när som helst här. Längtar oxå efter en bebis och visst blir det en liten sladdis.. he he. Yngsta flickan blir 10 år i år. Äldsta blir 15. Jag fick barn väldigt tidigt, var 17 år och jag är alltså 32 år nu, fyller 33 i november.

Håller tummarna för dig och din blivande att det blir en liten bebis snart. Vore ju kul om vi blev det samtidigt hi hi..

/Lena

• Åsa-25

Hmm ett porträtt av oss vore inte en så dum idé att ge till sambon.. nu gav du mig en idé Katta, tack för det.
    Då kanske man kan återkomma till dig Lena?

Katta, vi blir typ ca 70 pers inklusive barn som det ser ut nu... det springer gärna iväg på inbjudningslistan. Får se om allt håller :)

• angel79

Nu såg jag ju faktiskt att det stod Lena på dina tidigare inlägg........
    Jag vet inte om vi kommer att försöka bli med barn den närmsta månaden för då kommer den lilla stackarn säkert sista december eller nåt. Inte för att det har en allt för stor betydelse. Jag skulle vara överlycklig iallafall. Jag är som du, en ung mamma. Fick Felicia när jag var 19 och Rasmus när jag var 20. Min sambo är lika gammal som du så han känner att han inte vill vänta så mycket längre på att skaffa en sista liten.
    Usch, vad det lät....lika gammal som du. Jag menar inte att ni är gamla förstås....
    Blir det eran sista också eller?

• angel79

Lena och Åsa!
    Hur jobbar ni förresten?
    Jag tänkte om man skulle träffas........
    Själv är jag sjukskriven ett tag fram över så jag har alla möjligheter.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???