• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Jag jobbar alla vardagar utom onsdagar för då är jag ledig

Vore jättekul att träffas.

Åsa jag målar gärna porträtt till dig med om du vill. Kan ju vara en fin bröllopspresent till maken

• Åsa-25

Exakt min tanke Lena :) Han skulle lätt bli överaskad!

Jag jobbar vardagar är hemma vid 6 ungefär,har en bit att åka :)
    Nästa vecka någongång kanske?

• Brud 29/5 2004

Har oxå en bit att åka. Jobbar vid slussen. Åker pendeln eller kör bil. Jag kan onsdagar och helger.

• angel79

Lena, har du alla tavlor hemma?
    Är det där du målar alltså, eller brukar du hålla till någon annanstans?
    Tänkte om man kunde titta på tavlorna och se vilka storlekar som kostar vad osv. Jag blev också väldigt sugen på att ge min blivande en tavla som morgongåva.........

• Brud 29/5 2004

Japp jag jobbar hemma. Har en "atelje" hemma. De flesta tavlorn på min hemsa är tyvärr sålda så jag har inte så jättemycket att visa upp men jag har en portfölj som jag brukar ha med mig när visar upp tavlor. Kan ju ta med den om vi träffas..

• angel79

Lena, kom på en till fråga....
    Om man inte har något bra kort på sig själv, kan man typ stå modell eller vad man nu ska kalla det, medans du målar?

• Åsa-25

Jag jobbar i Nacka så jag åker förbi dig kan man säga :) liten värld.
    Vore jättekul att se de bilder du har när vi träffas.

• Brud 29/5 2004

Har ju bilder på min hemsida men det är ju inte samma sak som att se dem i verkligheten. Har aldrig målat för modell förrut.. förutom mina hundar och de är aldrig stilla. Men jag har digitalkamera så jag kan komma o plåta er om ni vill

• Åsa-25

Just det, Katta såg att du letade fotograf. Kolla Jannis. Finns i registret här på sidan. Jag tror att han skulle ha ca 2500 kr för att komma till Märsta och fota när jag kollade. Inte så hiskeligt mycket pengar

• Brud 29/5 2004

Vet ni förresten vart man kan hyra linnedukar och servetter? Tror inte att Orrgården har speciellt utrustat. Firade min 30 år fest där och det fanns inte ens en skål att hälla upp chips i. Värt att ta reda på vad som finns där..

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???