Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
hmmm.... verkar som om du vet mer om oss än jag om dig... känns konstigt eftersom jag inte känner så många här....
Så han har det alltså.. Det finns väl inte så många med det utseendet här i valsta, så då måste det vara samma person vi pratar om.. Min dotter går i hans sons klass.. och har i omgångar varit "kär" i din son.. (Oskar?)
nu sitter vi här och är jättenyfikna!!!!!!
Gissa om vi försöker lista ut vem du är... för det är ganska kul att någon som vi antagligen vet vem det är oxå ska gifta sig....mer ledtrådar tack!!!
Haha.. Ni "känner" inte mig.. Fast jag var ju med på din sambos 30(?)-års fest för ett antal år sedan
ok... han kan inte komma på vem du är... vad heter din dotter????
Amanda..
Amanda..
det var det vi gissade på men vi var inte säkra.... =) får väl lov o gratulera i förskott...
oops.. blev en dubbelklickning där
Det samma Men som sagt.. Vi har inte bestämt nått datum än.. Vi jobbar på en bebis först..