• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Det var kärleken som drog mig till Rosersberg.. hi hi.. Nä jag kommer från Väsby men har mina vänner i stan. Har bott i Rosersberg i 8 år men har inte hittat några nära vänner än. Bara kompisar.

Fattar att ni inte vill gifta er i Norrsunda. Min syrra gifte sig i Ärlinghundra kyrkan och den är minst lika fin.

Vad är det för CD du har?

• Brud 29/5 2004

Busig

Säg till din blivande att han inte får säga något till någon på jobbet om mitt bröllop. Det är lite hemligt än så länge förstår du.. Har bara bjudit vissa på jobbet och andra inte.

Kramis

• Påsken

Hej angel79!
    Jag bor i Norrköping tillsammans med min kille. Vi ska gifta oss i Markim eftersom han kommer därifrån. Kyrkan där är ju så mysig, brukar gå dit ofta när vi är hemma. Ska du också gifta dig i Markim?

• Brud 29/5 2004

Angel 79

NU har även våran skiva och inbjudan kommit. Vi tänkte gå på träffen. Ska ni andra det?

• Busig

Hej...

ska försöka svara på allt... Vi gifter oss borgerligt så vi har ingen bröllopsmarsch... alltså har vi ingen cd eller inbjudan.
    Lena: han kommer inte säga nåt men det får inte du heller... tror inte att han har berättat nåt på jobbet, fast du kan ju skicka ett allmänt mail om du känner för det ;)
    Angel79: jag vet inte hur det blev med träffen, det var ganska många bud ang. söndagen...

kram på er alla

• Brud 29/5 2004

Busig. Självklart så säger jag ingenting.. hi hi. Känner ju inte din blivande så väl heller att jag skulle svallra på honom..he he

Vi har alltså fått en cd nu med låtar tror jag och en inbjudan till kyrkan. Vi har oxå fått klart vilken präst vi ska ha eftersom vi inte vill ha byns präst som är något senil och gärna glömmer både namn och varför han är där.. he he

Hur som helst vore det kul att träffa er tjejer och ta en fika. Den här helgen är det som sagt lite mycket men nästa helg har jag inget särskilt inbokat. Skulle kunna boka någon dag som passar er så är det lugnt.

Kramis på er.

• Busig

nästa helg är jag bortrest... men om ni träffas när jag kan så kommer jag direkt:)

• Brud 29/5 2004

Bara att hojta till när du kan.. ingen brådska. Vore kul om vi kunde hitta något datum när alla kan. En liten fika i all enkelhet. Förhoppningsvis så blir det ju varmt snart och då kan man ju ta en öl på nån trevlig uteservering kanske.

• Busig

tycker jag låter som en bra idé...

lena> har du provat klänningar än? vi har beställt våra ringar idag...

• Brud 29/5 2004

Åhh har ni hittat några ringar? vart då?

Nä jag tänkte åka och prova klänning i helgen. Mina döttrar måste prova oxå.. blir mycket provande tror jag innan alla är nöjda. Blir speciellt svårt att hitta tärnklänning till min äldsta dotter som är 1.85 lång.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???