Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
vi var på smycka och de kunde fixa en sådan ring som jag vill ha... och inte var det dyrt heller :)
om du åker till debenhams kan du väl tala om hur det var? jag funderar på att åka dit men tänkte vänta tills påsklovet då våra pojkar inte är hemma... Lite lättare och vara själv än att ta med sig dem...
Jo verkligen. Men det är bra för min del att ha mina äldsta döttrar med mig som kan hjälpa mig med klänningen. Och vara smakråd. De gillar inte heller marängklänningar
förstår att det är kul... våra killar har redan bestämt vad de ska ha på sig... och tompa har oxå kläder... får väl bli en sopsäck eller nåt... ;)
Lena,
ja vi tänkte gå på träffen. Är eran träff samma datum och samma plats? Tänkte om det var olika beroende på vilken kyrka man gifter sig i....
Eftersom att det har varit lite svårt att hitta ett datum när alla kan så tänkte jag att vi tar ett datum efter påsk för då borde dom flesta inte ha bokat upp sig...
Vad sägs om lördagen den 17 april?
Jag bjuder gärna hem er till mig..........älskar att baka.......
Ett plus i kanten är att min blivande jobbar, då så han slipper höra oss.......
Kommer i och för sig ha mina två barn hemma men dom brukar inte vara till något besvär.
Jo det var samma datum så det är nog samma plats med.
Kommer gärna hem till dig den 17 april. Jag älskar att fika. he he
Hej Angel79,
Jag kommer!!!! ska bli kul o träffa er...
Kram
*antecknar 17april i kalendern*
Hej Lena...
Hur gick det med klänningsprovandet idag? hittade du något????
kram
sömnproblem....
är det någon mer än jag som lider av det? kan vakna mitt i natten o tänka på saker som inte är fixade inför vår stora dag...
Hur länge orkar man? Idag är jag helt slut... har försökt diskutera med mina sk vänner men de orkar inte lyssna... Känner mig som världens häxa... Kan ju hoppas att det är snabbt övergående..
Men gumsan.. inte är du ensam om det. Jag har dock inte ens mina vänner att prata om det med för de har gett upp..
Idag så har jag och mina döttrar varit i Kista gallerian och där finns en Engla affär. De finns även på nätet och jag lyckades hitta klänningar till dem allihopa. Helt otroligt.
Vi var först inne på att hitta ljuslila klänningar men det fanns inte i minsta dottererns storlek. Fanny (minstingen) provade då en ljusblå klänning men den var för liten. Sedan provade hon en gräddvit klännings som var jättefin men när hon satte på sig den så såg hon helt sjuk ut i färgen. Då fick hon syn på en klänning som provdockan i skyltfönsteret hade och bad expediten att få prova den (hon är väldigt modig sig) och den var helt underbar på henne.. en ljust ljust grön klänning med vita rosor i midjan.
Vi har ju visseligen vita tulpaner som tema men jag tycker att så länge färgerna stämmer så är det inte så noga.
Den var alltså helt perfekt på henne och sedan hittade vi 2 st helt underbart fina klänningar till mina tonårsdöttrar. De var ganska figurformade och med underkjol. De hade en liten sjal och var i samma färg som Fannys klänning. De var helt urfina. Jag ärrr ssåååå nöjd.
De hade även bröllopsklänningar som var myyyycket fina och de låg på ungefär 3000-4000 kr st. Med fina brodyr och den klänning som jag gillade hette sagan om ringen. En helt underbar klänning med som var som en saga med sina ärmar och vidare....
Jisses.. nu är tärn och näbbkläder klara men kvar är min klänning och Perras. Han vill INTE köpa något utan hyra så har ni några tips på det så är det MYCKET välkommet.
Kramis från Lena