• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Brud 29/5 2004

Busig

Vilket klipp du gjorde med glasen. Ska kolla in rusta för jag behöver vinglas med. Om ni behöver hjälp att måla glasen så hojta till så hjälper jag gärna till. Vi kan ju alltid ha en måla glaskväll.. med vin o tilltugg he he

Jag tänkte nog ha engångskameror. Har inte kollat vilka än.

• Busig

Lena: målandet överlämnar jag åt Tompa... men alla är välkomna hit om ni vill... Så kan vi ju ha måla/inspirationskväll... Jag håller inte i en pensel eller liknande för jag kan inte såntdär..*ler*

Vad det gäller mitt namn... Tja... får ni veta så småningom. Är ovanligt o det är inte många som heter det...*busar vidare*

• Brud 29/5 2004

Hmmff.. ja ja.. jag får väl ha tålamod då.
    Inspirationskväll låter jättekul.

• Busig

känner att jag behöver massor av idéer till allt möjligt...*ler* spelar ingen roll hur mycket man planerar och funderar så känns det som om man vill göra allt tvärtom...

är det bara jag som känner så???

• Brud 29/5 2004

Börjar känna mig ganska nöjd med mitt upplägg men det hinner säkert ändra sig på de här 2 månaderna som är kvar (exakt 2 månader idag)

Känner lite panik dock över att jag inte har klänningen klar och att jag ska göra kyrkoprogrammen. Men sedan har jag nog tänkt över det mesta noggrant. (tror jag)

• Brud 29/5 2004

Busig

Ska ni ha bordsplacering eller så? jag menar jag har en del idéer där med.

Vi skippar bordplacering för det krånglar bara till så för oss tycker jag. Eftersom vi bjudit barn oxå till festen. Ett särskilt barnbord eventuellt att fundera på. Iaf för de mellanstora och stora barnen.

• Busig

förstår att det börjar kännas panikartat.. för jag känner samma sak och jag har ändå en vecka mer på mig... Har dock inte köpt dukar än... vilket stör mig lite.. och inte har jag någon klänning... Men jag tror jag vet hur dukning och sånt ska va.. men kan inte bestämma mig ang. blommor... *suck*

• Brud 29/5 2004

Jättehäftigt, urläckert.. fast något dyrt.

Jag ska ha ca 5-6 vita kallor som är hårt snörda ihop med spetsarna utåt och en vit ros i mitten så det ser ut som en stor blomma. Tänkte binda själv för det är så j-kla dyrt att köpa brudbuketter.

• Brud 29/5 2004

Vet du hur många bord ni ska ha? jag har ju tänkte att köpa tyg o sy dukar själv. Blir nog en 20-30 meter duk. Du får jättegärna låna dem sedan. Om du nu vill ha vita dukar.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???