Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Lotta?? är det Callisto79?? *kliar mig i huvet*...
Lena, Busig och Åsa, Stockholm låter jättebra! Ta reda på hur ni jobbar och så bara.......
Vi får väl lista ut hur vi ska känna igen varann men det blir nog inga problem....
Jag vet ju vem Åsa är och Lena, dig har jag ju sett bild på på din hemsida. Det är bara Busig som jag inte vet någonting om.....inte ens namnet än...fniss....
En snabb beskrivning på mig själv: längd 167cm, vikt mellan 0-100kg, mörkhårig......äsch, det där blir ju inte ni klokare av....Kram på er
Lena
Ja Lotta är Callisto.....
Jag har ett gemensamt problem med dig: dags att dra ner på snasket.....vägde mig idag...några kilo har man visst lagt på sig
Huva jaa.. usch.. Jag vägde ungefär 10 kg för några år sedan och nu verkar de sitta permanent. Jag är visseligen lång, 178 cm men det syns desto mer när man börjar gå över gränsen för vikten. Man blir ju liksom ENORM.. suck. Några hetsbantingstips?? Annars är jag röd-blond, blåögd och allmänt tossig.
Lena
Jag hoppas verkligen att du inte väger 10kg
Har du ringt Rolands mode? Fanns det något kvar?
Nää 10 mindre ska det ju vara. Ibland är man för snabb.Hi hi
Jag och Perra ska åka dit idag och prata med honom. Tänkte kolla upp det här med bröllopstårta med.
Brudar!!!!!!!!!!!
Jag var inne på en sida som heter dreamweddings idag, har inte varit inne på den tidigare. Hittade massor av roliga grejer......Undrar om det är någon mer som är intresserad av att beställa något för i sånt fall så kan vi ju dela på frakt och porto kostnader.....Hör av er
Nu har vi varit på Rolands mode och hyrt frack. 900 kr + hundra för att lägga upp. Perra jublar. Allt utom strumpor o kallingar ingår. Han såg ut som dröm..
Lena,
visst har dom bra pris på Rolands mode!!!
Hur har du tänkt att göra med tårtan?
Jag funderar på att köpa en tårtställning och sedan baka eller köpa tårtorna för sig men jag har inte bestämt mig än......
Tänkte att det kan vara bra att ha kvar tårtställningen till senare högtider...
Till ett helt annat ämne........
Är det någon av er som har ett barn med tandläkarskräck???? Har precis varit i Sollentuna med min dotter hos tandläkaren där....Dom har ju lite mer än vad folktandvården har. På måndag ska min lilla tös få lustgas för första gången och sen ska dom försöka laga hennes hål, observera FÖRSÖKA.....suck.....Jag tror det är typ sjätte eller sjunde gången vi försöker men det blir första försöket i Sollentuna...hoppas det går