• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • angel79

Lotta

Hur har det gått med bilen förresten????
    Gick den å laga eller?

• angel79

Synd att det inte går att göra egna smileys här. Jag brukar göra det på MNS Messenger och då kan man ju lägga in egna bilder som smileys. Hade tänkt visa lite bilder som tex på tårtställningen, min brudklänning och mig själv!!! Nån som har messenger?

• angel79

En Glad

Vi ska ju träffas hos mig lördagen den 17 april. Du får gärna komma om du vill. Nu på torsdag så ska vi in till stan, du kanske vill hänga med?

Lotta

Ska inte du med på torsdag?

• callisto79

Katta

Bilen löser de förmodligen in.. reparationen skulle gå på ca 40000, och det är den inte värd..

Jag skulle jättegärna följa med på torsdag, men vi åker bort då så jag kan inte.. och så kollade jag kalendern.. Kan inte den 17:e heller, jobbar då :( verkar som jag aldrig kommer få träffa er..

• callisto79

Förresten Katta,

jag har messenger :)

• Brud 29/5 2004

Nämen.. vad trist

Jag har oxå messenger och heter Barbaskön där. Ni vet den i barbafamiljen som är svartlurvig och tycker om att måla

• EnGlad

Hur många är ni här? ; Busig, angel, brud29/5, åsa, calisto, är det några fler?
    Har alla träffats eller är det 1a ggr på torsdag? Kan inte följa me då (jobbar) men jag kommer gärna den 17 var bor du angel nu, Norrbacka?
    Åsa är du 78a va? Vilken skola gick du på högstadiet? *undrar om det e den jag tror*

• Brud 29/5 2004

Tror inte att någon av oss har träffats förut (vad vi vet iaf hi hi)

Förresten heter jag Lena. Hoppas verkligen du kan komma den 17e. Ju fler dessto bättre

• callisto79

Jo, jag och angel79 har träffats förut.. Vi gick i mellanstadiet tillsammans (100år seden)

• Busig

Men jag vet vem du e Lena... (Busigs pojkvän som skriver) Hahaha...

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???