• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • callisto79

Katta

Vad är det för bil du ska sälja? Kanske måste köpa ny..

• Busig

Tjejer!!!

Kan vi inte åka o kolla klänningar i varje fall??? Skulle vara skoj o bara prova o se ifall man hittar nåt man gillar.....

• Brud 29/5 2004

Jag är med och kollar och provar, känns som att man måste prova en hel del innan man är nöjd. Plus att jag måste hetsbanta nu innan bröllopet som det är MINDRE ÄN " MÅNADER KVAR TILL..*svälj*

Jag jobbar visseligen skärtorsdagen men jag kan gå halvdag. Alltså gå kl 11.30. Hur funkar det med er andra?

• Busig

Om jag jobbar så jobbar jag till 12. Vet inte än. Är inne i stan till 13 isf. he he Tompa får jobba då ;)

• Brud 29/5 2004

För min del så kan jag nog närsomhelst på Skärtorsdagen. Kan ta ut lite kompledigt. Tror inte att det är så myckt folk där ändå som behöver hjälp och vi är ändå 4 st som kan hjälpa till.

• Åsa-25

Vart åker ni? Kan man hänga på om det skulle vara så att chefen skulle släppa ut en i verkligheten? :)

• Busig

tänkte på en kul grej... Hur känner vi igen varandra?? En röd ros i handen..

• Brud 29/5 2004

Ha ha ha... det vore ju toppen, en röd ros bakom örat.
    Åsa, jag tror att Stockholm är det mest ultimata när det gäller att prova klänningar. DU måste hänga med. Hoppas du får ledigt.

• Busig

Ja Åsa... säg till chefen att du ska med och prova klänningar....

Någon som har förslag på affärer??

• angel79

Lotta
    Det är en Huyndai Elantra -96 kombi, har gått 11000 mil, 30 000kr.

Vi har precis satt ut den på annons så det är bara att höra av dig om du är intresserad.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???