Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
vi skippar bordsplacering... vi blir nog inte så många... men våra killar vill planera ett barnbord så de ska få fixa det... :)
vet att kristallerna var dyra men de var fina.... och man slipper tänka på att torka dem eller konservera dem... man har dem kvar..
har oxå funderat på att binda nåt själv fast jag vet inte än... bestämmer mig väl dagen innan typ...
tackar för erbjudandet men jag vill ha ljusgula dukar med mörkgröna mindre... Sen har jag köpt glasskålar som ska stå på de gröna dukarna med röda och gula rosor som flyter i vatten...
Hi hi hi.. nästan som jag då. Mina dukar är inte kritvita utan mer gräddvita och sedan ska jag ha ljusgröna mindre. Har även köpt blockljus som går i samma färg och frostade glasskivor som de ska stå på. Tänkte även lägga blommor på det arrangemanget.
jag skickade ett mail till dig... så får du se hur Tompa har tänkt måla våra glas... Han sitter och ska testa på de första nu...
Var ska du köpa tyg?? Jag har inte kollat än var jag ska köpa mitt...
Ikea tror jag. Var där igår och kollade och de har tyg för 19 kr metern. De brukar alltid ha så billigt tyg när det gäller de enfärgade så man behöver inte ha panik.
Ok... kanske borde ta mig dit och kolla... Har hört att Uppsala är lite "lugnare" än Barkarby...
hej.... då var de första glasen klara... o de är jättefina =D
Jag var på Ikea i Uppsala i Söndags och det var väldigt lite folk där om man tänker på att det var helg och löningshelg för den delen. Avis jag blir på er som kommit igång med glasen..
Oj vad ni har skrivit sen jag var inne sist.......
Busig och självklart ni andra som ska ha engångskameror, det finns billigt på Clas Ohlsson (2-pack för 89kr). Där har jag iallafall tänkt att köpa mina. Om det är någon som vet något billigare så säg gärna till.
Lena, jag vill inte verka sniken eller så, men skulle du kunna tänka dig att låna ut dina frostade glasskivor också? Säg absolut nej om du inte vill för jag tar inte illa upp.
Lena och Busig, om ni vill ha hjälp med era blommor så har jag en kompis som går någon slags floristkurs och som gärna ville hjälpa mig och säkert er också. Hör bara av er om ni är intresserade.....
Har ni funderat något på när vi ska dra iväg och shoppa? Är helgen som kommer för tidigt? Jag har alla möjligheter så mig spelar det ingen större roll när det blir.
Du får jättegärna låna de frostade glasskivorna med om du vill.. Du får låna vad du vill. Jag bor ju inte så långt från Orrgården så det är bara bära över.
Jag hade tänkte att åka och köpa klänning efter den 25 april när jag har mer klöver. Har gått lite mycket den här månaden till annat.