• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Fru Persson

Ytterligare en stämplare här!!!!!!!!!!

Ja, inte så som ni men ändå
    Jag köpte julkortspaketet på Panduro och OJ, vad roligt det var.
    Tack för att ni fick mig till att börja stämpla.
    Om ett par veckor ni..........

• Hestia

Fru Persson - Vad kul att höra!

Ellte - Det låter bra med heltid! :D Vilka hyllor skall du ha?

• Hestia

Ellte - Denna gamla trotjänare! :) Du måste ta kort på ditt pysselrum sedan!

• Ellte

Klart jag ska :)

Nuuu ska jag ta BTpaus för nu är det middagsdags

• Hestia

Nu skall jag faktiskt gå och lägga mig!
    Har två gånger på två veckor försovit mig till klockan elva, så det känns som om jag skall ta en tidig kväll i kväll!

Så godnatt på er! :D

• Nojsan

Nu har jag hållit mig lugn ett tag fast jag har kikat in för att kolla vad ni säger med jämna mellanrum Längtar sååå tills jag får komma "hem" och öppna mina stämpelpaket SEN skall det stämplas hejvilt hela våren!!

Har beställt för ehum... 626,50 från dreamcottage och 457 + 188(rea!) från inky wings. Vad blir det... Oj då 1271,50!! Fast inte så farligt ändå - skall ju börja en ny skojsig hobby!!

Ni som hållit på ett tag - hur kom det sig att ni började stämpla? Nyfiken

• Hestia

Nojsan - Jag vet inte var jag såg det först, faktiskt, men jag började stämpla genom att jag ville ha stämplade hjärtan på våra bröllopsgrejer! :)

• Ellte

..och jag har tillverkat kort i flera år men först när jag gick med i en "kortmakargrupp" på Yahoo insåg jag hur skoj man skulle kunna ha med stämplar...

Nu drar jag till Stenungsund! *vinkar*

Svar på tråden Stämpeltråden!