• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

ellte ville du ha xmas kollektionen (3x10 ark 8.99) eller xmas pappret? (15 ark 7.99)

• Hestia

Hej!

Nu har jag beställningar från ebay och eyletoutlet, bellis från Halos och Johanna från Augustart.
    Vad sägs om att bellis och Johanna skickar info till mig om vem som har beställt och för hur mycket, så gör jag upp en tabell om vem som betalar vad till vem?
    (exkl den svenska frakten, som blir 20-30 kronor räknar jag med)

Måste erkänna att det skulel kännas bra att få lite överblick över det hela, och jag kommer ligga ute med ganska mycket pengar.

Vad säger ni?

• Hestia

Hm, i alla fall skulle Johanna och bellis kunna skicka vad jag köpt via er, så drar jag bort det från vad ni köpt via mig. Ibland går det segt att tänka...

• FinaStina

Hestia, nu har jag skickat ett mejl till dig.

• Johanna = en lat kock

Hestia det blir ca 44 dollar delat på tre pers...
    plus frakten hit och porto i sverige...

så hmm ca 150kr för ca 45 ark roligt papper ink allt... ganska bra va?

• Johanna = en lat kock

ellte jag tar helt enkelt xmas collektionen... i båda färgerna så delar vi allt rakt av sen....

(får väl vara lite flexibla med färgerna och byta med varandra)

• Bellis

*pustflås* Hestia!!!! Jag ska just skicka dig ett mail!!!!

• Johanna = en lat kock

sorry hestia - räknade lite fel med frakt blir det ca 180 kr

men med tanke på att cocospapprena går på över 20kr/st i sverige så är det rätt OK....

• Bellis

Hestia!!!! Nu har jag preciiiiiis fått iväg mailet! Säg att jag hann?!?!

Svar på tråden Stämpeltråden!