• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Klart att Bellis får det Jag har ju just beställt en massa andra papper :D

• isis

*har upptäckt hur kul det är med bakgrundsstämplar å stämplar för glatta livet*

Ni som bor i gbg, hade varit kul att ses å stämpla lite, så kan man ju låna varanndras grejer å så :)

Funderar på å köpa halos med foam istället, verka billigare och lättare, någon som har nått att invända?

• Ellte

Instämmer med Isis... fast...näääär?? *stirrar på kalendern*

• FinaStina

Lejonet och björnen på Danska vägen. Vet du vart Redbergsplatsen (i Lunden) ligger?? Om man kommer från stan kör/ åk förbi Olskrokstorget, uppför backen, en kyrka på höger sida, sväng höger så är du på Danska vägen. Ett par, tre kvarter upp på vänstersida ligger Scrapbook. Det går flera spårvagnar 1, 3, 10 mfl, buss 34 mfl till Redbergsplatsen.

• Johanna = en lat kock

hestia
    allt!

kan ju vara ngt som ngn annan vill vara med och dela oxå...

• isis

AHA!! Där..! Men nu förstår jag ju! Tack för beskrivningen FinaStina..

Nu ska jag till ScrappBook etc.!! :D :D

• Johanna = en lat kock

nej nu ska jag på föreläsning!

• FinaStina

En variant att träffas kan vara att boka kurs på Scrapbook. (Nu när isis hittar dit ) Har för mig att man kan vara några stycken och få en egen kurs för det man vill lära sig. Nu kommer jag väl snart åka ur forumet pga nån tror att jag typ jobbar där och försöker göra reklam, men det gör jag inte. Jag bodde i kvarteret breve så jag gick förbi där varje dag och kunde ju såklart inte låta bli att slinka in där och bara kolla lite (hmm.. köpa då..) stup i kvarten.

Svar på tråden Stämpeltråden!