• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

ellte skriv en lista med vad du vill ha... och maila den till mig så kan vi kolla vad vi har gemensamt och dela de grejerna rakt av (oftast är det ju 10 -20 ark av varje sort)

• Ellte

Okej då...

Vad har du för adress?

• Meddelande borttaget
  • Johanna = en lat kock

den ville inte komma med när jag prövade

men såhär borde det gå

johanna at thunstrom . com

• Hestia

Johanna och Ellte - I alla fall pappret med löven, och en massa sydda papper, finns i Malmö, på Matton och Stämpelfabriken. Har inte sett de med granarna, men kollar å andra sidan inte så noga...

• Ellte

Jo jag har sett Saripappret här med men det är svindyrt...

• Johanna = en lat kock

jodå jag har nog sett allihop

men om man ska köpa dem här så får man lägga ut minst 500kr mer för cocospappret (för att få lika mkt)
    likaså saripappret och om jag inte minns fel så såg jag det med bladen för 15kr/st!

• isis

FinaStina - Jo jag vet.. men jag hittar ju inte butiken..
    Någon som kan ge en vägbeskrivning?

• Hestia

Johanna och Ellte - Ah, förstod aldrig att det var priset som var kruxet! Förlåt!

Svar på tråden Stämpeltråden!