• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Anne-Marie

Heej, får man lov att vara me´?
    Jag har ganska nyligen skaffat mig denna hobby och är helt såld! Har lagt ut en mindre förmögenhet på papper/stämplar och dynor men nu vill jag gärna testa lite andra tillbehör. Får man lov att vara med på öljett-beställningen?
    Jag bor i Göteborg.

• Hestia

Hej tjejer!
    Hitills har jag fått beställning från mig själv :D, Ellte, Isis och Anne-Marie!

• Ellte

Några lika eller nån som vill dela på nåt?

• Hestia

Ellte - Isis har sagt att hon gärna delar om det är någon som vill (men har beställt saker som hon kan ta alla själv), i övrigt inga.

• FinaStina

Ni är inte kloka tjejer!! Nu vill jag oxå ha öljetter trots att jag typ häromdagen tyckte att det inte tillförde nåt, men alla dessa olika former och färger fick mig att ändra mig.
    Ellte, Jag kan tänka mig att dela på en påse 1/8 Mixed Bag Flat Top. Kan inte bestämma mig om Anodized eller Painted.
    Hestia, jag kommer med ett mejl när jag kommit hem och kan kolla i lugn och ro vilka jag vill ha.

• Hestia

FinaStina - Visst! Så länge det är inne innan nio! :)

• Ellte

FinaStina: Men om jag bestämmer att jag vill vara med och dela om det är anodized ;)

• Johanna = en lat kock

hej!

kan jag hänga med på er beställning?

har inga flattops och inga roliga former... måste kolla lite...

• Johanna = en lat kock

förresten är det ngn mer som vill vara med på beställningen av papper från
    www. augustart. com

• FinaStina

Ellte, Då tar vi anodized!

Svar på tråden Stämpeltråden!