filibustern skrev 2013-11-18 11:08:42 följande:
haha! det är så typiskt! man tror man hittat den perfekta julklappen - och så hittar man en annan som kan funka lika bra!
fick just veta att det tydligen finns Guinness world record-böcker i Gamer's edition! och min fästman är ju väldigt intresserad av spel, så det vore ju kul att ge! och billigare.. shit.. vad ska man välja? haha
Det låter som något min gamer-sambo också skulle uppskatta! Han köpte nya hörlurar häromveckan eftersom jag kan ha råkat spilla nagellack på hans gamla... Dessutom hade ena örat dött, men han har sagt till alla att det är på grund av nagellacket

Jag tyckte de blev riktigt fina med rosa detaljer, men han var inte lika övertygad.
Jag avskyr att köpa julklappar, åtminstone när jag känner mig tvungen att göra det. När jag hittar något som är perfekt och som jag vet att personen sökt efter i evigheter är jag nöjd, men mottagandet blir aldrig så översvallande som jag väntat mig. Så jag har gett upp. Jag önskar mig inget och ger inget heller.
Fast i år har jag önskat mig en brandsläckare av mamma och pappa. Jag har jobbat lite för brandkåren här i stan, och de hann hjärntvätta mig redan första veckan.
De fick mig att titta på massa videor på YouTube där det börjar brinna i julgranen, och nu är jag lite paranoid. Vi brukar visserligen inte ha någon julgran eftersom vi alltid bott så fruktansvärt trångt att det inte får plats, men man kan ju vara rädd ändå