• annapia

Vi som gifter oss som mogna kvinnor.

Finns en kreativ ungdomstråd "vi som gifter oss unga" som framförallt drar till sig till härliga 90-talisterna. Underbart med unga brudar men det vore även spännande att se vad vi lite mer mogna blivande brudar har för gemensamt att vädra i en tråd. Gissar ett det tilltalar alla ni härliga kvinnar från 40+ och uppåt. Vilka är ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:39
    När vi gifter oss:

2013
    robbsuss1 27/4
    trixie71 maj
    annapia 14/5
    Larssons 25/5
    Annica70 22/6

2014
    america 10/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 06:19
    Carina10 24/8- 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 22:21
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia
    25, trixie71, Larssons, fiffi71

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 22:43
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

juli
    1, spontan bruden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-17 22:37
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    1, spontan bruden
    27, Josi

augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 15:19
    Vi gifter oss:
    2013
    april
    27, robbsuss1
    maj
    14, annapia
    juni
    8, Viskan01
    22, Annica70
    juli
    1, spontan bruden
    27, Josi
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-22 10:37
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    december
    11, Nettan69
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2
    21, Millaja
    ID: 4290340

• Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.
  • Allis

Jag öppnar alltid den här sidan med firefox istället för explorer, annars funkar ingenting :(. Helt omöjligt att lägga in foton, radbrytningar funkar inte osv.

Om man förresten ska få tillgång till någons bilder måste man ändra i inställningarna för sitt bröllopstorgetkonto så att ens privata sida är tillgänglig för alla. Tror jag :)

• Viskan01

Hej! Tror jag lyckats ändra inställningarna nu så ni kan se festlokalen.

• Annica70

Va fint det blev .. jättemysigt..

• Annica70

Hur går det för er. Vi gifter oss om en vecka och det känns som denna sista veckan kommer att gå fort. Jag har tagit semester för att hinna med lite. Ska dona och göra det sista i trädgården så den blir fin. Ska handla alla maten, gå till frisören , hämta brudklänningen mm mm. På midsommarafton ska vi laga/förbereda all mat. Pynta lokalen, duka och göra det sista. Förhoppningsvis hinner vi äta lite sill och potatis oxå .

• annapia

Annica70: Ser ut som du behöver en "att göra lista" och pricka av.  Tiden går så fort när det är mycket som ska fixas. Jag hade student för dottern förra veckan och lagade mat i två hela dagar innan, Kände mig som en urlakad sill dagen efter studenten  men dottern var helnöjd med allt och det var viktigast.  Så se till att deligera det du kan så du får tid att förbereda dig själv också utan stress. Du har en underbar dag   att se fram emot och jag hoppas solen  står högt på himlen hela midsommar. All lycka till!! Själv håller jag på med det sista efterarbetet med fotona. Första albumet blev inte så lyckat i färgåtergivningen så nu ska jag få ett nytt efter en del inställningsjusteringar i photoshop.  Men det är mysigt att vara "fru" ska du veta. Har fått nya kort och nytt pass med nya efternamnet. Skickade in om nytt körkort denna veckan, sedan är förvandlingen till en ny identitet klar.

• Annica70

Två av min sambos systrar ska hjälpa oss hela nästa vecka. Sen har vi tre vuxna barn som oxå hjälper till. Så jag ska minsann delegera. Ingen ska vara sysslolös

Verkar som vädrets makter inte är med oss. Tittar man idag ska det regna :-/. Men det kan jag inte påverka så ingen mening att lägga energi på det.

hoppas ditt nya album blir bra

annapia skrev 2013-06-13 22:58:18 följande:
    Annica70: Ser ut som du behöver en "att göra lista" och pricka av. Tiden går så fort när det är mycket som ska fixas. Jag hade student för dottern förra veckan och lagade mat i två hela dagar innan, Kände mig som en urlakad sill dagen efter studenten men dottern var helnöjd med allt och det var viktigast. Så se till att deligera det du kan så du får tid att förbereda dig själv också utan stress. Du har en underbar dag att se fram emot och jag hoppas solen står högt på himlen hela midsommar. All lycka till!! Själv håller jag på med det sista efterarbetet med fotona. Första albumet blev inte så lyckat i färgåtergivningen så nu ska jag få ett nytt efter en del inställningsjusteringar i photoshop. Men det är mysigt att vara "fru" ska du veta. Har fått nya kort och nytt pass med nya efternamnet. Skickade in om nytt körkort denna veckan, sedan är förvandlingen till en ny identitet klar.
  • Viskan01

Finns bilder på oss under Presentation!

• amerika

Härligt att läsa om era bestyr och hur det sedan faktiskt blev!!

Hos oss har de senaste veckorna mest handlat om skolavslutningar och andra slags avslutningar och picknickar för barnen i stressiga maj. Skönt att det är över nu! 

I lördags var jag och sambon och tittade på när en kollega till mig gifte sig. Det var sambons första svenska vigsel som dessutom hölls i en kyrka (inte så ovanligt för oss, men han är ju muslim!) Men han tyckte det var fint och stämningsfullt. Jag frågade om han tyckte de var fina, brudparet, han svarade: Jo, ganska, men vi ska bli finare! Flört 

Vi har oxå varit tvungna att fatta beslutet att han åker till sitt hemland i fyra veckor. Han åker på midsommarafton och kommer hem till den 22 juli när jag börjar min semester. Det känns ju trist men vi har inget val. Han har inte alla papper klara så han måste åka emellan för att få rätt stämplar i passet. Barnen ska vara hos sin pappa tre av de fyra veckorna så jag hoppas kunna ägna mig åt mitt arbete och förhoppningsvis beta av det som jag ligger efter med, det vore skönt inför semestern! 

Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.