• annapia

Vi som gifter oss som mogna kvinnor.

Finns en kreativ ungdomstråd "vi som gifter oss unga" som framförallt drar till sig till härliga 90-talisterna. Underbart med unga brudar men det vore även spännande att se vad vi lite mer mogna blivande brudar har för gemensamt att vädra i en tråd. Gissar ett det tilltalar alla ni härliga kvinnar från 40+ och uppåt. Vilka är ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:39
    När vi gifter oss:

2013
    robbsuss1 27/4
    trixie71 maj
    annapia 14/5
    Larssons 25/5
    Annica70 22/6

2014
    america 10/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 06:19
    Carina10 24/8- 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 22:21
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia
    25, trixie71, Larssons, fiffi71

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 22:43
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

juli
    1, spontan bruden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-17 22:37
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    1, spontan bruden
    27, Josi

augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 15:19
    Vi gifter oss:
    2013
    april
    27, robbsuss1
    maj
    14, annapia
    juni
    8, Viskan01
    22, Annica70
    juli
    1, spontan bruden
    27, Josi
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-22 10:37
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    december
    11, Nettan69
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2
    21, Millaja
    ID: 4290340

• Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.
  • Annica70

Önskar helgens brudpar lycka till och hoppas ni får en underbar dag

• trixie71

Kan behöva alla lyckönskningar ;)
    Med ett dygn kvar är läget kaotiskt o en massa saker är inte alls i det skick de borde vara.....
    försöker andas djupt o delegera Flört

O framförallt lyssna på min otroligt kloka tonåring : " Mamma, skit i det, du blir ju gift iallafall " Hjärta

• Carina10
    trixie71 skrev 2013-05-24 08:37:35 följande:
    Med ett dygn kvar är läget kaotiskt o en massa saker är inte alls i det skick de borde vara.....

O framförallt lyssna på min otroligt kloka tonåring : " Mamma, skit i det, du blir ju gift iallafall " Hjärta
    Din tonåring är vis och klok. Se det positivt o var glad :)

(Som om jag inte kommer att vara hispig själv inför mitt eget bröllop hahaha....o mina barn kommer o säga som ditt sa haha)
  • Josi

Ett stort lycka till önskar jag morgondagens brudar :)

• Annica70

Ta det lugnt och njut. Det blir säkert underbart

trixie71 skrev 2013-05-24 08:37:35 följande:

• annapia
    trixie71: Kan förstå hur du känner med med all omtänksamhet och planering som du åtagit dig. Mat till alla och dessutom övernattande gäster. Låt nu de nära och kära ta över rodret. Fokusera på dig själv och förbered DIG för den stora dagen i morgon. Det är Er dag, om allt annat inte blir perfekt så kommer dagen ändå att bli en av de bästa i ditt liv. Se till att njuta av varje liten stund och en stor rekomendation är att sluta ha kontroll på allt runt om (vet att det är svårt!) Jag önskar dig all lycka imorgon och solen skiner över er oavsett om den syns på himlen eller inte. Sug in alla intryck & stanna upp och njut i stunden. Dagen kommer att bli fantastisk!

Larssons, fiffi71: önskas också alla lycka imorgon och alla andra blivande brudar denna helg såklart!

Jag har nu varit gift i 10 dgar och mår så bra av att vara fru. Tittar på mina ringar hela tiden. Vi hann få CD:n med foton innan vi lämnade Palma av vår fantastiska fotograf. Redan på kvällen efter hemkomst till Sverige satt jag och knåpade ihop ett album via nätet. Väntar nu på helspänn att det och den beställd fototavlan ska komma. Jag har bjudit på Champagne på arbetet (efter arbetstid såklart!) och ryktet sprider sig som ringar på vattnet att vi gift oss. De flesta är totalt överraskade men tycker att det är så himla kul.
  • robbsuss1
    Trixie71, hoppas dagen blev underbar. grattis och lyckönskningar.
  • robbsuss1

ingen av nya fruarna som vill dela med sig av lite bilder Cool?

• trixie71

Hallå alla mogna brudar,
    jag kan numer titulera mig "fru" o det känns helt fantastiskt Hjärta
    Dagen var alldeles underbar och alldeles för kort, det gick så himla snabbt :)

Vi hade strålande solsken hela dagen, trots ihärdiga hot om regn o alla skrattade, grät, kramades, dansade. åt och drack precis som vi hade drömt om och planerat - helt fantastiskt, obeskrivligt underbart !!!

Nu har alla gäster åkt hem, barnen är hos sin pappa och min man Tungan ute jobbar.......själv kör jag diskmaskin efter diskmaskin o går igenom de första 300 fotona jag fått :)
  • annapia
    trixie71 skrev 2013-05-27 13:50:15 följande:

Hallå alla mogna brudar,
    jag kan numer titulera mig "fru" o det känns helt fantastiskt Hjärta
    Dagen var alldeles underbar och alldeles för kort, det gick så himla snabbt :)

Vi hade strålande solsken hela dagen, trots ihärdiga hot om regn o alla skrattade, grät, kramades, dansade. åt och drack precis som vi hade drömt om och planerat - helt fantastiskt, obeskrivligt underbart !!!

Nu har alla gäster åkt hem, barnen är hos sin pappa och min man Tungan ute jobbar.......själv kör jag diskmaskin efter diskmaskin o går igenom de första 300 fotona jag fått :)
    Grattis Trixie71. Sååå fina ni var och du ser så kärleksfult på din nyblivna man. Underbart att dagen blev så lyckad trots all stress du hade innan. Njut nu av efterskvalpet så att säga. det tar några dagar att smälta det som hänt. All lycka till ni båda.
Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.