• annapia

Vi som gifter oss som mogna kvinnor.

Finns en kreativ ungdomstråd "vi som gifter oss unga" som framförallt drar till sig till härliga 90-talisterna. Underbart med unga brudar men det vore även spännande att se vad vi lite mer mogna blivande brudar har för gemensamt att vädra i en tråd. Gissar ett det tilltalar alla ni härliga kvinnar från 40+ och uppåt. Vilka är ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:39
    När vi gifter oss:

2013
    robbsuss1 27/4
    trixie71 maj
    annapia 14/5
    Larssons 25/5
    Annica70 22/6

2014
    america 10/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 06:19
    Carina10 24/8- 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 22:21
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia
    25, trixie71, Larssons, fiffi71

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 22:43
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

juli
    1, spontan bruden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-17 22:37
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    1, spontan bruden
    27, Josi

augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 15:19
    Vi gifter oss:
    2013
    april
    27, robbsuss1
    maj
    14, annapia
    juni
    8, Viskan01
    22, Annica70
    juli
    1, spontan bruden
    27, Josi
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-22 10:37
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    december
    11, Nettan69
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2
    21, Millaja
    ID: 4290340

• Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.
  • annapia
    robbsuss1 skrev 2013-05-03 11:51:19 följande:
    Screenshot_2013-05-02-22-17-01.png image-1367162908626-V.jpg

Tack for gratulationerna Hjärta
    ar fortfarande pa resa men skickar en liten "sneak peak" fran var fotograf Kristin lundberg Photography.
    Har ju inga egna bilder annu tyvarr.
    Berattar mer nar jag kommer hem igen o far lite tid over.
    Underbart att dagen D blev lyckad. Är det någon som kan se bilderna? Jag får inte fram dem. Gråter
  • trixie71
    annapia skrev 2013-05-03 13:07:32 följande:
    Underbart att dagen D blev lyckad. Är det någon som kan se bilderna? Jag får inte fram dem. Gråter
    Inte jag heller :(
  • robbsuss1

Knepigt :-/ bilderna var ju där. De finns i mitt galleri iaf . Kolla där.

• amerika
    robbsuss1 skrev 2013-05-03 11:51:19 följande:
    Tack for gratulationerna Hjärta
    ar fortfarande pa resa men skickar en liten "sneak peak" fran var fotograf Kristin lundberg Photography.
    Har ju inga egna bilder annu tyvarr.
    Berattar mer nar jag kommer hem igen o far lite tid over.
    Grattis robbsuss1!!!! Jag kan tyvärr inte heller se bilderna men utgår ifrån att ni var såååå fina och lyckliga Skrattande

Annica70, är så nyfiken på din klänning, har du lyckats få till någon bild än?

trixie71, jag bölar alltid på allt från bröllop till dagisluciatåg, det bara är så!! Men om man gråter av lycka kan det väl aldrig vara fel, eller hur?!

Viskan01: välkomme hit till oss mogna och icke-hysteriska blivande brudar (hehe Flört ) Håller med dig om att man aldrig upphör att förundras över vad folk orkar bry sig om.... Håller med dig om att det viktigaste är att bli gift, höra ihop och visa det, känna samhörighet, utgöra en enhet. Det är vad jag längtar efter, hur vi kommer dit är visst viktigt, men målet desto viktigare!
  • amerika

För min egen del har jag just nu fullt upp med allt möjligt förutom att tänka på, prata om och planera inför mitt eget bröllop. Det är ju ett år kvar (på fredag 10 maj exakt på dagen Hjärta) och då ska vi åka ut till det ställe vi har tänkt som vigselplats och känna efter hur det känns just det datumet. Kanske ändrar vi oss, man vet aldrig. I år är ju våren så väldigt sen så inte ett enda blad har slagit ut på den praktfulla eken vi hade tänkt att stå under.... Får se hur det känns på fredag.

Min sambo kom ju hem för tre veckor sedan och det är så underbart skönt att ha honom hos mig igen!! Kan inte fatta att man blir så galet fånig på gamla da'r o längtar som en tonåring. Min son (snart 13 år) säger till oss: Ni är som två fjortisar, bara sitter o tittar på varandra och fnissar!! Ja, om det är så att vara fjortis, så är jag gärna det! Tungan ute  

• robbsuss1

Nu så får jag äntligen lite tid över. Lägga upp bilder med telefon eller ipad funkar ju inte alls har jag märkt

tack igen för lyckönskningar, dagen var underbar. Den blev alldeles perfekt och gick alldeles för fort.

Började 9 på morgonen hos frisören och satt där till 12,30
    Resultatet nedan, jag blev jättenöjd Skrattande

Sen iväg till hotellet för att byta om, och vidare iväg med vår fotograf Kristin

sen bara pusta i några minuter och så var det dags för kyrkan. där mötte barnen upp oss vid ingången.
    Jag var rädd för att gråta hela tiden, men konstigt nog var jag varken nervös eller grät.
    Kännde mig bara underbart glad .
    Vigselseremonin  gick som en dans och vår solist var en riktig fullträff (hade inte hört henne förut)
    tror minsan maken fällde en tår när hon sjöng hans favoritlåt

Festen fortsatte på resturangen nära kyrkan.
    Alla var så fina,  föräldrarna höll tal, (ja okey då var det nära till tåren) vi åt gott och vi festade till kl 2 på natten.
    Vädret var soligt trots att de skulle regna, vilken tur vi hade.

Många fina minnen blev det.

• robbsuss1
    annapia snart är det din tur Skrattande hur går det med nerver och planering? snart bara en vecka kvar!

Annica70 vad kul att klänningen passade.
    Jag kännde mig som "drottning för en dag" i min. Fantastisk känsla när man fått på sig allt som ska vara till , skor, smycken, hår och smink mm.

jag är ju gift nu men kommer titta in då och då och se hur det går för er andra Skrattande kanske kan jag dela någon erfarenhet också.

ha det bra i vårsolen Solig
  • annapia
    robbsuss1: Vilka fina bilder och så vacker du var. Underbar håruppsättning. All fortsatt lycka önskar jag dig. Du får som sagt hålla lite koll på oss andra här på BT. Kanske dags att starta en tråd för  oss gifta mogna kvinnor. Ha, ha.

Jodå nerverna känner jag av, men ändå har ett lugn infunnit sig nu sista veckan. Känner mig helt enkelt klar som inför en tenta där allt sitter på plats. Längtar bara nu tills vi sitter på flyget. hoppas bara att alla planerna går i lås, det är lite speciellt att planera på distans så det är det enda jag känner lite oro över.
  • annapia

En vecka kvar idag!!!! Minns inte när jag var så här förväntansfull sist. Hjärta
    Jag har t.o.m. uppfyllt det gamla skrocket med någonting gammalt, någonting nytt, någonting lånat, någonting blått...... det kan bara bli så där fantastiskt  bra. Drömmer Förstår inte hur jag ska kunna fokusera på arbetet de återstående dagarna. Började packa så smått redan igår.

Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.