• annapia

Vi som gifter oss som mogna kvinnor.

Finns en kreativ ungdomstråd "vi som gifter oss unga" som framförallt drar till sig till härliga 90-talisterna. Underbart med unga brudar men det vore även spännande att se vad vi lite mer mogna blivande brudar har för gemensamt att vädra i en tråd. Gissar ett det tilltalar alla ni härliga kvinnar från 40+ och uppåt. Vilka är ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:39
    När vi gifter oss:

2013
    robbsuss1 27/4
    trixie71 maj
    annapia 14/5
    Larssons 25/5
    Annica70 22/6

2014
    america 10/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 06:19
    Carina10 24/8- 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 22:21
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia
    25, trixie71, Larssons, fiffi71

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 22:43
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

juli
    1, spontan bruden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-17 22:37
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    1, spontan bruden
    27, Josi

augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 15:19
    Vi gifter oss:
    2013
    april
    27, robbsuss1
    maj
    14, annapia
    juni
    8, Viskan01
    22, Annica70
    juli
    1, spontan bruden
    27, Josi
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-22 10:37
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    december
    11, Nettan69
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2
    21, Millaja
    ID: 4290340

• Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.
  • amerika
    PiaB: så underbart det låter med er resa!! Det där riktigt längtar man efter!

Jag och min sambo har haft vår första längre (4½ dag) ledighet tillsammans, bara han & jag, utan barn. Vi har inte varit utomlands, bara hemma och bara gjort det vi haft lust till: ligga på gräsmattan och sola, äta middag kl 22 på kvällen, sitta på en uteservering och dricka ett glas rosé i solskenet.... Bara vuxensaker. Underbart. Och vi behövde det verkligen. Vi längtar så efter att åka på semester tillsammans, bara vi två, men just nu tillåter inte alls ekonomin det. Men tålamod är en dygd, har jag hört. Nån som vet hur man lever upp till det???? Flört

Och annapia: njut!!!! Sen vill vi veta ALLT!!
  • trixie71
    amerika skrev 2013-05-12 11:37:05 följande:
    Men tålamod är en dygd, har jag hört. Nån som vet hur man lever upp till det???? Flört
    Ingen aning amerika, får du nåt bra tips så vill jag också veta Flört

Det låter som mom du o sambon har haft ett par riktigt härliga dagar tillsammans Hjärta

Här börjar slutspurten närma sig, om 12 dagar blir jag fru för första gången i mitt liv o det börjar kännas ordentligt pirrigt :)
    Har svårt att tänka på nåt annat än bröllopsbestyr.....jobbar tisdag-fredag o sen har jag semester, så jag kan släppa jobbet iallafall.
    Ååååååå va jag längtar Hjärta
  • robbsuss1

Tack igen alla Solig

kan ju inte låta bli att kika in här ibland fast jag är gift nu. Vill ju veta hur det går för er andra.

Jo det "oranga" temat blev rätt lyckat tycker jag iaf. Det var min man som gillar färgen och då valde vi den. 
    På fotona är färgen ganska stark orange, i verkligheten är den inte lika skarp. Vi hade även oranga servetter och blommor på festborden (och det är inte så färgmatchat som det ser ut på bilderna  Tungan ute)
    Jag tror de flesta färger blir jättefina bara man trivs självGlad

PiaB härligt med resplaner att se fram emot, våran är ju redan avverkad.
    Prag var inte så soligt, men mkt att se och göra och så  var det härligt att få några dagar på tu man hand så klart.
    men som Amerika nämde det är ju härligt att vara hemma och göra saker också, speciellt det där med ett glas vin på uteserveringen tycker jag Flört

trixie71 12 dagar går fort, och ja det är svårt att tänka på något annat.  Bra med semester innan.

• robbsuss1

Hurra hurra för Annapia idag Hjärta  Idag är det er stora dag. Önskar er all lycka!

• Annica70
    annapia: Hoppas ni får en underbar dag och ett stort lycka till .. Grattis grattis
  • annapia

Jag är numera fru. Vi har haft en helt underbar resa inramad av flärd och lyx. Vigseldagen blev så som vi önskat,, kände mig så vacker och så uppfylld av kärlek och champagne såklart. Imorgon är det hemresa men med mig har jag världens bästa make, en makalöst vacker ring och otroligt underbara minnen.

• amerika
    annapia skrev 2013-05-17 17:37:46 följande:
    Jag är numera fru. Vi har haft en helt underbar resa inramad av flärd och lyx. Vigseldagen blev så som vi önskat,, kände mig så vacker och så uppfylld av kärlek och champagne såklart. Imorgon är det hemresa men med mig har jag världens bästa make, en makalöst vacker ring och otroligt underbara minnen.
    Så härligt det låter!!! 
  • trixie71

Hallå alla mogna brudar, va tyst det har blivit här :)

Jag passar på o kastar in några rader iallafall, innan sambon kommer hem o vi ska iväg för att handla det sista innan maratonmatlagningen börjar imorron.... försöker just nu uppskatta hur många av allt som kan tänkas gå åt - typ hur många salladshuvuden som går åt till en sallad för 40 pers Tungan ute känns som om vi kommer att få en del blickar på lokala Ica hahaha.

Har haft semester den här veckan o det har verkligen behövts !! Ska ju ha huset fullt av övernattande gster o fast vi är skapligt duktiga vad gäller vardagsstädning, så höjs ribban ett par snäpp när jag vet att nära o kära ska stuvas in i varje skrymsle o vrå.
    Att skura 200 kvm villa med tandborste typ tar liksom lite längre tid än man kanske hade tänkt sig Flört

Ser så otroligt mycket fram emot helgen då alla förberedelser är över o det är dags för det stora steget att bli hans fru Hjärta

• Carina10

Jag var och gjorde provuppsättning av håret o en provsminkning igår. Blev helnöjd Solig

Håret blev så som jag hade hoppats på o jag blev nästan glad när min ena son frågade om jag satt i löshår o jag kunde säga "nej det är mitt eget alltihop"

Nu börjar de kännas att det faktiskt ska bli ett bröllop haha

Och är det 3 nu som gifter sig i helgen av er som "häckar" på BT?
    Trixie71, Larssons och fiffi71.

Önskar er lycka till! Glad

Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.