• annapia

Vi som gifter oss som mogna kvinnor.

Finns en kreativ ungdomstråd "vi som gifter oss unga" som framförallt drar till sig till härliga 90-talisterna. Underbart med unga brudar men det vore även spännande att se vad vi lite mer mogna blivande brudar har för gemensamt att vädra i en tråd. Gissar ett det tilltalar alla ni härliga kvinnar från 40+ och uppåt. Vilka är ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:39
    När vi gifter oss:

2013
    robbsuss1 27/4
    trixie71 maj
    annapia 14/5
    Larssons 25/5
    Annica70 22/6

2014
    america 10/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 06:19
    Carina10 24/8- 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 22:21
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia
    25, trixie71, Larssons, fiffi71

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 22:43
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

juli
    1, spontan bruden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-17 22:37
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    1, spontan bruden
    27, Josi

augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 15:19
    Vi gifter oss:
    2013
    april
    27, robbsuss1
    maj
    14, annapia
    juni
    8, Viskan01
    22, Annica70
    juli
    1, spontan bruden
    27, Josi
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-22 10:37
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    december
    11, Nettan69
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2
    21, Millaja
    ID: 4290340

• Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.
  • robbsuss1
    annapia skrev 2013-04-24 13:12:51 följande:
    En ring med två större diamanter 5 mm bred och den andra slät med tre färgade små diamanter på utsidan, 2,5 mm bred. Underbart vackra tillsammans. Maken har en helt slät bredare ring. Alla i vitt guld.
    låter vackert. jag hade också viljat ha färgade stenar tror jag.

tre veckor kommer att gå fort
  • annapia
    robbsuss1 skrev 2013-04-24 13:37:21 följande:

Jag vet!!! Drömmer. För dig är det dags på lördag! Gu, vad härligt. Det kommer att bli en underbar dag. Ser fram emot en liten bröllopsberättelse och mer än gärna någon/några bilder om du vill.

• annapia
    robbsuss1 skrev 2013-04-24 13:37:21 följande:

Det är små blå diamanter. Otroligt vacker färg.
  • Annica70

Vi ska faktiskt ta några privatlektioner och försöka lära oss några enkla steg wienervals..Det kanske inte blir så jättebra dans men det kan bli ett roligt minne som hör till bröllopet

Prästen var här igår oxå så nu har vi bestämt psalmer mm så nu kan jag göra färdigt vigselprogrammet.

annapia: vad är det för tavla du väntar in? (nyfiken )

• Annica70
    robbsuss1: Börjar du inte bli lite nervös
  • annapia
    Annica70 skrev 2013-04-24 19:06:01 följande:

Vi ska faktiskt ta några privatlektioner och försöka lära oss några enkla steg wienervals..Det kanske inte blir så jättebra dans men det kan bli ett roligt minne som hör till bröllopet

Prästen var här igår oxå så nu har vi bestämt psalmer mm så nu kan jag göra färdigt vigselprogrammet.

annapia: vad är det för tavla du väntar in? (nyfiken )

Jag som egentligen inte alls är speciellt romantisk egentligen har t.o.m. jag drabbats av lite bröllopsfeber. Beställde en tavla från Vita Unika med våra namn, vigseldatum samt texten på en av sångerna (lite av "vår låt") som kantorn ska sjunga på vigseln. Blir ett personligt minne. Tänkte ge maken denna efter vigseln antingen samma kväll eller dagen efter. Brukar inte gilla sådant "krams" i vanliga fall. Men helt plötsligt så visar sig andra sidor hos en själv.
  • robbsuss1

det är lite till och från med nerverna.
    men visst är det en hel del pirr i magen nu.

Frisören ringde igår och ville att jag skulle komma tidigare på morgonen, för hon hade problem med barnvakt.
    Så nu blir det ingen "bruddag" på salongen som tänkt.
    Vi kommer bli klara ett par timmar tidigare än tänkt och då måste jag gå hem en stund innan det är dags för fotograferingen.
    Lite synd, hade sett fram emot att bli hämtad på salongen färdigfixad och i brudklänning med buketten i hand.
    Har ju en sån lite romantisk bild i huvudet om "Wow"känslan när vi ser varandra för första gången i våra fina kläder. 

Nu hoppas jag på regnuppehåll i vädret på lördag och att jag inte ska frysa ihjäl Skrattande

annapia låter fint med en personlig tavla. vilken bra present. Får se om jag hinner lägga ut något här innan vi åker på resa, annars får ni vänta en vecka Tungan ute
    Annica70, smart med lektioner. det borde vi också tänkt på. trodde inte det skulle vara så svårt att lära sambon stegen.

• trixie71
    robbsuss1 skrev 2013-04-25 08:59:59 följande. 
    Nu hoppas jag på regnuppehåll i vädret på lördag och att jag inte ska frysa ihjäl Skrattande
    Håller både tummar o tår för att vädergudarna visar sig från sin allra nådigaste sida på lördag :)

Men jag kan inte riktigt förstå att du verkar så lugn, själv håller jag på att bli galen tror jag Tungan ute
    mindre än en månad kvar nu o så förväntas jag sköta både jobb o livet i övrigt, jag som har fullt upp med bröllopstankar !!
  • annapia
    robbsuss1: Önskar Er en fantastisk bröllopsdag imorgon full av kärlek  Hjärta och njutning .
    Finns nu inte solen Solig på himlen så finns den i hjärta och sinne. Drömmer
  • trixie71

Hipp hipp hurra för robbsuss1 idag Hjärta
    Solen gassar från en klarblå himmel hos mig och jag hoppas att den gör det hos dem också.

Jag ska strax sätta mig ute i solen och njuta av en liten frukost innan det är dags att åka till jobbet... jag älskar mitt jobb men just nu känns det verkligen inte alls prioriterat att vara där, har lite annat att tänka på Flört

Tillönskar alla andra mogna brudar en fantastisk dag Solig

Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.