• annapia

Vi som gifter oss som mogna kvinnor.

Finns en kreativ ungdomstråd "vi som gifter oss unga" som framförallt drar till sig till härliga 90-talisterna. Underbart med unga brudar men det vore även spännande att se vad vi lite mer mogna blivande brudar har för gemensamt att vädra i en tråd. Gissar ett det tilltalar alla ni härliga kvinnar från 40+ och uppåt. Vilka är ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:39
    När vi gifter oss:

2013
    robbsuss1 27/4
    trixie71 maj
    annapia 14/5
    Larssons 25/5
    Annica70 22/6

2014
    america 10/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 06:19
    Carina10 24/8- 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 22:21
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia
    25, trixie71, Larssons, fiffi71

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 22:43
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    27, Josi

augusti
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

juli
    1, spontan bruden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-17 22:37
    Vi gifter oss:
    2013

april
    27, robbsuss1

maj
    14, annapia

juni
    22, Annica70

juli
    1, spontan bruden
    27, Josi

augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10

2014
    maj
    10, america

juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-19 15:19
    Vi gifter oss:
    2013
    april
    27, robbsuss1
    maj
    14, annapia
    juni
    8, Viskan01
    22, Annica70
    juli
    1, spontan bruden
    27, Josi
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-22 10:37
    augusti
    10, Allis
    10, junice
    24, carina10
    december
    11, Nettan69
    2014
    maj
    10, america
    juni
    20, mirran2
    21, Millaja
    ID: 4290340

• Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.
  • amerika
    robbsuss1: så fina bilder! Jag gillade verkligen din håruppsättning!

annapia: ja nu smäller det snart!! Ska bli spännande att höra sedan när du komemr hem om allt fantastiskt ni har upplevt Glad
  • trixie71
    robbsuss1: Jättegrattis till er båda :) Fantastiskt fina bilder o ja, jag erkänner att en liten tår kröp fram ur höger ögonvrå när jag såg bilderna Tungan ute

Här rusar tiden fram o snart är det bara 2 veckor kvar. Har varit på facklig konferens ett par dagar o blev så himla glad när jag kom hem igår o såg att björkarna här hemma ÄNTLIGEN börjar skifta i grönt - som jag har längtat !!
    Det har varit svårt att försöka planera in långkalsonger o raggsockor till klänningen, men nu känns det genast mycket bättre:)

amerika, du kan ju gissa om jag grät i söndags när vår solist kom hem till oss o visade upp sina konster.... hon är 18 år o sjunger o spelar gitarr  som en ängel :) min äldsta dotters bästa kompis syster....
    Hur som helst, vi hade bett henne sjunga Lundells "Kärleken förde oss samman" och en sång till som fick fria händer till, så lite spännande var det att få höra vad hon valt. O kan ni tänka er, den underbara människan har ägnat ett antal timmar av sitt liv åt att skriva en egen sång om mig och sambon Hjärta jösses vilken känsla....
  • robbsuss1

trixie71 skrev 2013-05-08 08:42:50 följande:
    robbsuss1: Jättegrattis till er båda :) Fantastiskt fina bilder o ja, jag erkänner att en liten tår kröp fram ur höger ögonvrå när jag såg bilderna Tungan ute

amerika skrev 2013-05-07 20:32:21 följande:
    robbsuss1: så fina bilder! Jag gillade verkligen din håruppsättning!

tusen tack  Hjärta

har fått en del bilder av gästerna nu och det är så kul att titta och minnas.
    känns nästan lite tomt nu när det hela är över. planerandet och tanken har ju följt med dagligen i ca fyra månader.

Ett tips till er andra! njut av  varenda minut av dagen och var i nuet. det går alldeles för fort

.

annapia: nu är det mindre än en vecka kvar. När reser ni? antar att ni är där någon dag före bröllopet?

trixie71 härligt med en egen låt bara för er vilket lyx. Jag grät massor innan bröllopet.
    typ när vi skulle lyssna på ingångsmarchen till kyrkan eller på låten solisten skulle sjunga. och bara tanken på att barnen skulle bli så fina. Var helt beredd på att gråta floder. laddade upp med servetter i handväska o i makens fickor Skrattande 

men som sagt, när det var dags var allt som bortblåst. ingen nervositet och inget gråt. bara massor med glädje.

• annapia

trixie71: Härligt med så kreativa tonåringar. Be att någon spelar in låten så ni kan lyssna på den igen och igen....Det är snart din tur också, börjar du känna dig redo för en av livets bästa dagar.

Robbsuss1: Vackert med det oranga till det vita. Vad fina dina döttrar var. Jag ska verklgen njuta av dagen från att ögonen öppnas tills de tunga trötta ögonlocken faller ihop på kvällen. Vi reser på lördag.

Ledig imorgon, halvdag på fredag och sedan...änltigen iväg högt upp i det blå. Såg på väderkartan att det blir varmare för varje dag där nere. Kanske ska packa upp ett par av koftorna. Skrattande. Tur att vi viger oss sent så det inte blir för hett i sidenklänningen.

• amerika
    robbsuss1 skrev 2013-05-08 12:54:04 följande:

.

Det är så himla snyggt med det oranga och det vita, hade jag aldrig kunnat tänka mig!! Kul att ni vågade bestämma er för en så stark färg och det går igen i bukett, kravatt och allt, verkligen snyggt och ser smakfullt ut. 

Visst, rosa kan va fint, men man kan ju bli lite lätt illamående av allt tuggummirosa som översköljer allt bröllopsrelaterat.... Inte konstigt att männen känner sig utestängda!!
  • PiaB

Robbsuss1: Jättegrattis! Och vad fint med orange! Vi tänkte först ha orange och lila eftersom jag har klänning sedan innan i de färgerna. Orange med ett lila band i midjan. Sedan ändrade vi till bara lila, en nu när jag ser dina bilder ångrar jag mig nästan

Jag måste berätta här också, även om det inte har med bröllopet att göra, men med mogen kärlek Min "man" vill bjuda mig på en resa i sommar och nu har vi bokat Malta! Åååhh vad vi längtar! Det blir vår första utlandsresa tillsammans och vi planerar för fullt nu. Vi ser framför oss hur vi ska promenera hand i hand, sitta på mysiga restauranger och fånstirra på varandra, sola och bada, njuta av goda drinkar på balkongen i eftermiddagssolen. Och kunna vara hur intima vi vill när vi vill i lägenheten utan att behöva tänka på att det kan komma hem en tonåring

Det verkar som vi hittat en riktig pärla för avkoppling och naturupplevelser. Om någon är intresserad kan jag rekommendera att googla på Gozo bilder så får ni se något underbart

• Carina10
    robbsuss1: Grattis till bröllopet. O jag gillade verkligen din håruppsättning Glad

• annapia
    PiaB: Precis vad denna tråd är till för. Mogen kärlek i alla former. Underbar resa du har framför dig. Att resa tillsammans med sitt livs stora nya kärlek är fantastiskt mysigt. Det är något av det bästa vi vet. Var inne och googlade på de bilder du nämnde...helt underbart romantiskt. Njut av sol Solig , värme, god mat och dryck Skål och massor med romantik. Hjärta
  • annapia

Reser tidigt i morgon bitti som sambos och kommer hem som äkta makar. Livets mest fantastiska resa rent känslomässigt Kyss. Känner mig glad, upprymd och förväntansfull. Men underbart är kort och jag ska njuta av dagen D till fulloDrömmer . Dock kommer alla våra dagar vara fulla av romantikHjärta . Berättar mer när vi kommer hem. Ha det gott alla nybliva och blivande mogna brudar.Skål Solig Cool

• Annica70

annapia:hoppas ni får en underbar dag med mycket kärle och romantik, Ser fram emot bilder mm

Grattis robbsuss1 va fina nu är

Jag längtar tills det är vår tur.. det är inte långt kvar tills den 22/6

Svar på tråden Vi som gifter oss som mogna kvinnor.