• MoMo

Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?

Inga tider är som väntans tider sägs det men jag tror jag håller på att gå upp i atomer av
    nyfikenhet och spänd förväntan på att få se min kinaklänning från Landybridal.

Jag betalade den i februari och tillverkningstiden skulle vara 40 dagar så nu borde jag
    ha ungefär 10 dagar kvar av väntan innan jag får någon form av besked om den.
    Är det någon fler som väntar på leverans som är lika otålig som jag?

Jag tycker det vore roligt att hålla lite kontakt med andra som väntar och kanske
    sedan lägga in bilder på klänningarna vi väntat på.

• Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?
  • jenniferochaugust

Juste, glömde uppdatera här!
    I tråden "Kinaklänning och gaffel..." så har jag lagt upp en massa bilder. Så där kan ni titta :)
    Jag är supernöjd egentligen med allt förutom midjebandet på brudklänningen som jag inte tycker om. Det ska bort, men det verkar dyrt att fixa. Lika dyrt som att beställa en ny brudklänning typ haha.
    Här är lite smakprov i alla fall:

• jenniferochaugust

Och den är för liten över bysten vilket var självvalt eftersom jag "ska" gå ner i vikt. Det gör mig lite nervös nu tyvärr, tänk om jag inte går ner i vikt? Vägrar ryggfett på min bröllopsdag som på bilden nedan haha!

• MoMo

Superfin jenniferochaugust!
    Vad roligt att få se klänningen! Varför vill du ta bort midjebandet?

• ewamarie

Jenniferochaugust: Om du vill nå resultat med viktnedgång och träning så testa Fitnessfighten. En vän till mig var med nu i mars och trots att hon egentligen inte hade så mycket att gå ner så har hon minskat 6kg och 6cm i midjan. Fitnessfighten är grymt för er som vill gå ner hälsosamt i vikt och trimma kroppen.
    www.fitnessfighten.se 

• SoonToBeBride2013

Det står "leverans nästa vardag" på sidan nu och eftersom det är påsk måste jag ju vänta ända tills tisdag... spricker av nyfikenhet!!!! Får försöka sysselsatta mig under helgen så att längtan inte blir för lång :P

• Fröken Finemang

nu är in klänning klar och bör väl skickas imorgon kanske? 

inte så stora bilder, men ni förstår grejjen iaf.. =)
  • jenniferochaugust

Hej,
    tänkte uppdatera med en jämförelsebild :)
    Ska i dagarna beställa en till brudklänning till festen som är kortare och utan släp, samt mina tre tärnklänningar och en festklänning till ett bröllop jag ska på. Så jag kommer att "gå på nålar" jag med snart igen!

• jenniferochaugust
    MoMo skrev 2013-03-29 07:10:03 följande:
    Superfin jenniferochaugust!
    Vad roligt att få se klänningen! Varför vill du ta bort midjebandet?
    Jag tycker att midjebandet är så stort, men har börjat vänja mig mer vid tanken. Vi får se hur jag gör i slutändan.. Gifter mig 31 augusti så jag har ju lite tid till att fundera i alla fall :)
  • MoMo

Men hörrni vad härligt att det börjat trilla in några leveranser! Själv väntar jag och imorgon har det gått 40 dagar sedan jag beställde men jag har inte hört något ännu. Gissa om jag är nervös?! Jag är så nyfiken och vill bara att klänningen ska komma så jag får prova den.
    Vi gifter oss 21/6 så nu vill jag ha den så jag har tid att ev göra justeringar och framförallt shoppa accesoarer!

jenniferochaugust- jag tyckte verkligen den var jättefin med midjeband! Och faktiskt tyckte jag att den för 1500:- var finast även om dom var väldigt lika.

Fröken Finemang- Du har fått bilder alltså? Härligt!!

Soon tobebride- Åh din stackare som fått vänta extra länge nu när den nästan var i mål! Hoppas att den är så snygg så den uppväger väntan!

Själv drömde jag inatt att jag fick en klänning och att dom satt dit några skitfula blommor istället för strassdetaljer! Måtte det dimpa in bilder snart så jag kan börja drömma om andra saker än skitfula klänningsleveranser!

Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?