• MoMo

Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?

Inga tider är som väntans tider sägs det men jag tror jag håller på att gå upp i atomer av
    nyfikenhet och spänd förväntan på att få se min kinaklänning från Landybridal.

Jag betalade den i februari och tillverkningstiden skulle vara 40 dagar så nu borde jag
    ha ungefär 10 dagar kvar av väntan innan jag får någon form av besked om den.
    Är det någon fler som väntar på leverans som är lika otålig som jag?

Jag tycker det vore roligt att hålla lite kontakt med andra som väntar och kanske
    sedan lägga in bilder på klänningarna vi väntat på.

• Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?
  • PimPim83
    Yousofin skrev 2013-03-26 16:54:43 följande:
    Nu har min kommit. Är så nöjd!! Har inte kunnat prova den ordentligt än så vet inte om den passar 100. Den känns lite lång och lite för stor men jag hoppas det kommer gå att fixa. Kvalitén var över förväntan och det är inbyggd bh som jag inte trodde... Företaget heter coralbuy och jag har inte hört så mkt om dom innan så därför var jag extra nervös.
    Härligt att du är nöjd! Visa gärna en bild sen. :)
  • Fiifii

Åh nu har jag äntligen tagit mod till mig och skickat iväg min beställning till Landy! Längtar! !

• MoMo

Åh vad jag väntar och väntar på att det ska dimpa in ett mail men det går trögt! Tisdag så har det gått 40 dagar...

• MissLinoubli

Åhhh, jag väntar också på min klänning. Jag har beställt från din dröm klänning eftersom jag var för feg att beställa direkt från Kina ifall det skulle bli fel. Det var faktiskt lika dyrt så priset spelade ju ingen roll men jag fick min klänning i feb och den var alldeles för stor och jätte kort. :( Usch, en lång process och jag fick skicka till baka klänningen och en ny är beställ men som sagt det är ju högsäsong nu. Senast sista april har jag blivit lovad att den ska komma men jag är jätte rädd att den ska va fel mått igen. Det var snörning på klänningen och trots att den var in snörad på Max var den förstor. Men det värsta var ändå att den var för kort för det går ju bara inte att fixa... Andra gången gillt? :)

• MissLinoubli

Oj då fick inte med några radbrytningar på ipaden.

• MoMo

Amsterdam är ju nästan framme Soontobebride2013!
    Nu väntar jag lika ivrigt som dig på att du ska få den så vi får en recension!

• jenniferochaugust

Herregud, tjejer! Min klänning anlände till Stockholm Arlanda klockan 06.53 imorse! Den kommer alltså idag! Men jag känner mig orolig och behöver er hjälp! Jag har tagit ledigt från jobbet idag för att kunna ta emot klänningen men det finns ingen portkod till mitt hus, de måste ringa mig så jag går och öppnar. Men de har inte mitt telenummer. Bör jag ringa DHL och säga det här? Hur brukar det funka? Så spännane!

• SoonToBeBride2013

Tack för sympati-väntan!! :D Jag lovar att berätta när den kommit!! Wieeeeeeeee

MoMo skrev 2013-03-27 23:35:44 följande:
    Amsterdam är ju nästan framme Soontobebride2013!
    Nu väntar jag lika ivrigt som dig på att du ska få den så vi får en recension!
  • annapia
    jenniferochaugust skrev 2013-03-28 07:30:49 följande:
    Herregud, tjejer! Min klänning anlände till Stockholm Arlanda klockan 06.53 imorse! Den kommer alltså idag! Men jag känner mig orolig och behöver er hjälp! Jag har tagit ledigt från jobbet idag för att kunna ta emot klänningen men det finns ingen portkod till mitt hus, de måste ringa mig så jag går och öppnar. Men de har inte mitt telenummer. Bör jag ringa DHL och säga det här? Hur brukar det funka? Så spännane!
    Jag skulle absolut ringa DHL för att meddela att jag finns hemma samt mitt tel nr. Du skulle kanske även kunna ställa upp dörren i porten för säkerhetsskull. Det är ju en viktig leverens. Speciellt när du tagit ledigt från arbetet bara för detta. Gu´ så spännande.
Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?