• MoMo

Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?

Inga tider är som väntans tider sägs det men jag tror jag håller på att gå upp i atomer av
    nyfikenhet och spänd förväntan på att få se min kinaklänning från Landybridal.

Jag betalade den i februari och tillverkningstiden skulle vara 40 dagar så nu borde jag
    ha ungefär 10 dagar kvar av väntan innan jag får någon form av besked om den.
    Är det någon fler som väntar på leverans som är lika otålig som jag?

Jag tycker det vore roligt att hålla lite kontakt med andra som väntar och kanske
    sedan lägga in bilder på klänningarna vi väntat på.

• Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?
  • jimmyojennifer

Haha jag hade en liknande dröm för ett tag sen. Att på dagen D plockar jag fram min klänning och sätter på den då säger mina tärnor "TADA vi gjorde den finare i smyg" och dom har satt dit stora röda tygrosor över hela klänningslivet.
    Jag kallsvettades när jag vaknade! :)

MoMo skrev 2013-04-01 20:16:49 följande:
    Själv drömde jag inatt att jag fick en klänning och att dom satt dit några skitfula blommor istället för strassdetaljer! Måtte det dimpa in bilder snart så jag kan börja drömma om andra saker än skitfula klänningsleveranser!
  • Fiifii

SoonToBeBride2013 : SPÄNNANDE!:) Håller tummarna att den ska vara perfekt!

• SoonToBeBride2013

Tack!!!!! :D

Fiifii skrev 2013-04-03 19:03:11 följande:
    SoonToBeBride2013 : SPÄNNANDE!:) Håller tummarna att den ska vara perfekt!
  • spontan bruden
    MoMo skrev 2013-04-02 22:26:38 följande:
    Spontan bruden- Välkommen! 80 dagar?! Hjälp vad det ska kännas långt bort!

80 dagar tills jag och klänningen beger oss över atlanten ;)
    Förhoppningsvis inte mer än 35 tills klänningen kommer. Har satt 12 maj som deadline men ska inte åka förrän 21 juni. ville ha lite marginal om ngt behöver ändras!
  • MoMo

Soontobebride - Wiiie! Håller tummarna att den är fantastisk!!

• johbeh

Jag väntar ivrigt på Ups just i denna stund!!

• confuzed86

Jag beställde min klänning förra veckan! Kan inte sluta tänkta "tänk om den inte blir bra"! Beställde från en säljare på ebay. Gifter mig inte förrän den 17 aug men vill vara ute i tid ifall den inte kommer bli bra! Klänningen med frakt gick på 852kr så det känns då inte så hemskt om den inte blir bra.

• Fröken Finemang
    confuzed86 skrev 2013-04-04 14:34:02 följande:
    Jag beställde min klänning förra veckan! Kan inte sluta tänkta "tänk om den inte blir bra"! Beställde från en säljare på ebay. Gifter mig inte förrän den 17 aug men vill vara ute i tid ifall den inte kommer bli bra! Klänningen med frakt gick på 852kr så det känns då inte så hemskt om den inte blir bra.
    jag med! Ebay alltså.(love.dress hette min säljare) Min klänning är i tyskland nu, på väg häråt.
    Blir tajt att få den till umorgon, men vem vet ;) 
  • anli53

Beställde min klänning från Dinobridal den 12/3 och väntar, väntar, väntar...

Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?