• MoMo

Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?

Inga tider är som väntans tider sägs det men jag tror jag håller på att gå upp i atomer av
    nyfikenhet och spänd förväntan på att få se min kinaklänning från Landybridal.

Jag betalade den i februari och tillverkningstiden skulle vara 40 dagar så nu borde jag
    ha ungefär 10 dagar kvar av väntan innan jag får någon form av besked om den.
    Är det någon fler som väntar på leverans som är lika otålig som jag?

Jag tycker det vore roligt att hålla lite kontakt med andra som väntar och kanske
    sedan lägga in bilder på klänningarna vi väntat på.

• Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?
  • MoMo

spontan bruden- Tack! Det ska bli så härligt när den äntligen kommer! Gissa vem som kommer uppdatera dhl:s
    spårningsservice 15762 gånger dagligen!

Hur lång frakttid har ni andra haft? Jag minns inte om jag har express eller vanlig frakt.

• MoMo

MoMo update-
    KLänningen är hanterad i Leipzig Tyskland nu ikväll så kanske kanske att jag får den under veckan.
    Hur har det gått med tull för er andra, har ni fått betala eller sluppit undan? (Inte för att det hjälper
    mig iallafall då jag säkert kommer att bli tullad med tanke på hur länge jag väntat så kommer det
    säkert att dröja mer i tullen och dessutom bli "utvald")

Snart är den här!!

• MoMo

PimPim83- Hoppas jag också slipper *peppar peppar*
    Nu kommer den när som helst så jag har åkt hem från jobbet och vänatr ivrigt.

• jenniferochaugust

Nu har jag beställt tre tärnklänningar från Dinobridal och ber till gudarna att de blir bra!
    Är lite rädd för att det ska bli dåligt eftersom tärnorna valt klänningar med blommor på, vet itne hur bra de är på applikationer? Klänningarna ska vara i färgen lavendel och det gick på drygt 2000 kronor för dem inklusive frakt.

• confuzed86
    Fröken Finemang skrev 2013-04-08 12:03:27 följande:
    nu har den kommit!  läger upp mer bilder ikväll i kinaklänningsteåden,

när jag fått hjälp att knyta + ta kort :) men här kommer en liten försmak!
    hur lång tid tog det för dig att få din klänning? beställde du efter dina egna mått? jag hade ju beställt en klänning men nu svarar de ej på mail och flera st har lämnat dåliga omdömen om att de ej fått sina klänningar m.m. så funderade på om jag skulle beställa från love.dress som du på ebay.

är du nöjd med utförandet osv? välsydd m.m.?
  • confuzed86

Nu har jag fått beställa klänningen igen från en annan på ebay. Hoppas nu att det blir seriöst! Skulle ta ca 1,5 månad innan den är här...

• Lena533

Jag beställde en klänning från Dino bridal den 5 april och den ligger nu på DHL sorteringsterminal. Jag vet inte om den kommer att komma med hemleverans eller till utlämningsstället och oroar mig lite nu över att jag inte har hunnit hämta ut pengar ifall att jag skall betala någon avgift vid leverans. Jag är hemma med tre barn och det är rätt långt till bankomaten :-S Denna klänning tänkte jag ha som alternativ till festen på kvällen och den andra har jag inte köpt än. Det känns spännande att få hem en klänning jag har inte haft någon festklänning på mig på år och dar och det känns som om det blir mer på riktigt när jag får prova den

• Lakinna

Wow vad fin! Blev den bra? Skulle kanske kunna tänka mig att också beställa en sån till kvällen.... finns så månag fina klänningar!!

Lena533 skrev 2013-04-19 09:00:57 följande:

Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?