• MoMo

Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?

Inga tider är som väntans tider sägs det men jag tror jag håller på att gå upp i atomer av
    nyfikenhet och spänd förväntan på att få se min kinaklänning från Landybridal.

Jag betalade den i februari och tillverkningstiden skulle vara 40 dagar så nu borde jag
    ha ungefär 10 dagar kvar av väntan innan jag får någon form av besked om den.
    Är det någon fler som väntar på leverans som är lika otålig som jag?

Jag tycker det vore roligt att hålla lite kontakt med andra som väntar och kanske
    sedan lägga in bilder på klänningarna vi väntat på.

• Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?
  • Ingblå

Nu fick jag äntligen bilder från Ella, landybridal på klänningen, måste säga att det ser ut som att de använt väldigt bra spetstyger, dock var det ett litet problem, jag beställde kläningen som den var på deras bild vilket innebar att det var med dagkedja och knappar, nu på bilden har den snörning i ryggen.......

Har precis svarat Ella detta men kan tänka mig att det inte är det lättaste att fixa till, hoppas verkligen de kan fixa det med gott resultat! Undrar också hur lång tid det skulle ta för dem att fixa det, och att de har rätt mått.

• Lena533

Vad kul att du tyckte den var fin jag känner mig stundvis osäker på att jag gör rätt val Jag kan ta en bild ikväll om den kommer idag annars kan jag tänka mig att det blir på måndag. Känns väldigt spännande och pirrigt faktiskt och jag hoppas att den är bra gjord... Jag har ingen underkjol än ska se om det behövs först svårt att avgöra hur många lager som tillhör klänningen

• Ingblå

Vad spännande Lena533, min förhoppning är att de kan göra den så bra utseendemässigt så att jag kan sy till passformen hos en sömmerska här hemma... lägg gärna upp bild!

Lena533 skrev 2013-04-19 10:27:12 följande:
    Vad kul att du tyckte den var fin jag känner mig stundvis osäker på att jag gör rätt val Jag kan ta en bild ikväll om den kommer idag annars kan jag tänka mig att det blir på måndag. Känns väldigt spännande och pirrigt faktiskt och jag hoppas att den är bra gjord... Jag har ingen underkjol än ska se om det behövs först svårt att avgöra hur många lager som tillhör klänningen
  • Lena533

nu står det att den är på väg med kurir fasen om han vänder igen för att jag inte hunnit plocka ut pengar eller kommer när vi är ute....

• Fröken Finemang
    confuzed86 skrev 2013-04-17 09:55:03 följande:
    hur lång tid tog det för dig att få din klänning? beställde du efter dina egna mått? jag hade ju beställt en klänning men nu svarar de ej på mail och flera st har lämnat dåliga omdömen om att de ej fått sina klänningar m.m. så funderade på om jag skulle beställa från love.dress som du på ebay.

är du nöjd med utförandet osv? välsydd m.m.?
    jag beställde den 26 februari, fick den 8 april. 

Jättebra kommunikation på mail!

japp den är måttbeställd.
    Fint sydd å mormor som kan det här med sying, hade inget att klaga på..
    mamma å mormor satt å skämdes över hur välsydd den var, då vi ju inte betalat nån stor summa för den direkt....
    Jag ÄR JÄTTENÖJD!!

ALltid bra svar ochkommunikation från säljaren! Jag rekommenderar! 
  • Fröken Finemang
    Lena533 skrev 2013-04-19 10:44:34 följande:
    nu står det att den är på väg med kurir fasen om han vänder igen för att jag inte hunnit plocka ut pengar eller kommer när vi är ute....
    tror inte ud behöver ha pengar. 
    kommer på faktura sen! 
  • Lena533
    Fröken Finemang skrev 2013-04-19 11:54:12 följande:
    tror inte ud behöver ha pengar.
    kommer på faktura sen!
    Ok det är kanske bara UPS som vill ha kontant... Nu sitter vi här hemma och väntar vågar inte gå ut haha

Du har verkligen en fin klänning har du lagt upp fler bilder än?

• Ariana

Nu har Dino skickat min klänning. Beställde den 6:e, och om den inte fastnar i tullen borde den ju komma nästa vecka. Vid det här laget har jag nog redan föreställt mig alla saker som kan gå snett Hoppas, hoppas, hoppas den är fin.

• BellaBella
    Ariana, Vad har du beställt? Kollar också på dinobridals klänningar.
  • Fröken Finemang
    Lena533 skrev 2013-04-19 12:29:41 följande:
    Ok det är kanske bara UPS som vill ha kontant... Nu sitter vi här hemma och väntar vågar inte gå ut haha

Du har verkligen en fin klänning har du lagt upp fler bilder än?

nä det har jag inte.. ska jag bomba er?? *gör jag gärna* hahaha

*slut på bildbombande*
Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?