• MoMo

Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?

Inga tider är som väntans tider sägs det men jag tror jag håller på att gå upp i atomer av
    nyfikenhet och spänd förväntan på att få se min kinaklänning från Landybridal.

Jag betalade den i februari och tillverkningstiden skulle vara 40 dagar så nu borde jag
    ha ungefär 10 dagar kvar av väntan innan jag får någon form av besked om den.
    Är det någon fler som väntar på leverans som är lika otålig som jag?

Jag tycker det vore roligt att hålla lite kontakt med andra som väntar och kanske
    sedan lägga in bilder på klänningarna vi väntat på.

• Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?
  • frökenolson

va fina klänningar ni fått tjejer!

• MoMo

anli53- Vilken fin klänning!

Själv fick jag efter att ha frågat Landy svar att imorgon blir min klänning klar och då ska
    Ella skicka bilder! Jag är sjukt nervös! k om den är helt fel? Tänk om den har fel storlek?
    Men tänk om den är helt fantastisk!

Det här kommer bli en lååång natt!

• Ingblå
    MoMo skrev 2013-04-11 19:57:16 följande:
    anli53- Vilken fin klänning!

Själv fick jag efter att ha frågat Landy svar att imorgon blir min klänning klar och då ska
    Ella skicka bilder! Jag är sjukt nervös! k om den är helt fel? Tänk om den har fel storlek?

Hur många dagar har du väntat sedan du beställde? Jag skickade Ella ett mail idag och undrade om hon visste när klänningen beräknades bli klar så att jag kunde få se bilder, är 43 dagar sedan idag........börjar bli jobbigt att vänta när man tänker det värsta och är rädd att den ska bli så dålig att man måste hinna fixa en ny innan bröllopet!

Spännande för dig att se bilderna i morgon hoppas de är så bra att de kan skicka klänningen direkt så du har den nästa vecka! Lycka till! 
  • SoonToBeBride2013

Men gud vad spännande! SNART är den här då!!! =)

MoMo skrev 2013-04-11 19:57:16 följande:

• MoMo

Ingblå- Jag har nog väntat i närmare 50 dagar nu. Har du hört av dig till henne under tiden? Annars skulle jag
    ha mailat henne om jag var du. Man vill ju veta för bövelen!

SoontobeBride- Gud vad jag hoppas att du har rätt!!

• confuzed86

Jag beställde min den 31/3 och har inte ens väntat 1 månad men ändå sitter man och grubblar!!! Ååhh kan den inte bara komma!!

• MoMo

Inga bilder idag Jag fortsätter väntan.

• MoMo

Nu kom bilderna!! Spetsen var kanske inte den jag hade valt själv men jag känner mig ändå Så pass nöjd att jag vill att dom skickar den. Ska se om jag kan lägga in bilderna.

• MoMo

Här kommer bilden. Nedan originalklänningen

• spontan bruden
    MoMo skrev 2013-04-13 10:09:18 följande:

Här kommer bilden. Nedan originalklänningen

Den va ju jätte fin och väldigt lik orginalet.

Blir kul att få se den på ;)

Svar på tråden Klänningen är beställd och jag går på nålar- någon fler?