• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Plättis

Jag är så lycklig just nu! På söndag ska jag prova klänningar med min syster och min kusin/bästa vän. Och när jag träffade min kusin igår så avslöjade hon att hon redan börjat planera möhippan, fast det är mer än 15 månader kvar till bröllopet Glad Jag har varit lite skeptiskt till att prata bröllop med henne tidigare eftersom hon är singel och beklagade sig över att alla hennes kompisar bara pratar om sina respektive när de ses. Så jag har lämnat min sambo hemma (i dubbel bemärkelse) när vi setts och fokuserat på att bara vi ska umgås. 
    Men när jag skickade sms och frågade om hon ville följa med och prova klänningar så blev hon superglad, så nu känner jag mig alldeles fjantigt lycklig. Jag var rädd att hon skulle bli upprörd för att jag har någon men inte hon, men istället är det raka motsatsen.

Det känns bra att veta att jag har både henne och min syster att prata med så att jag kan få deras olika vinklar på saker och ting. Båda två är så rakt på man kan bli, så jag behöver inte oroa mig för att de går och tänker på något men inte säger det. 
    Dessutom gjorde jag en budget igår! Och det verkar helt och hållet överkomligt, det vi planerat. Tack vare all hjälp vi får så kommer allt att ordna sig, precis som jag känt från början

Det var bara en liten lycklig parentes från någon som oroat sig mer än hon vågar erkänna Oskyldig

• MH2014

BellaBella - vi vigs 11februari så åker gärna direkt dagen efter :)

SandraElisabet - ja, det va JAG ;) Men blir nåt som ligger närmare! Vi vill ändå boka rätt snart, dels för att priset är bättre och att det verkligen blir PÅ RIKTIGT, vår mini moon!! :)

har ingen direkt budget men inte allt för högt för två/tre nätter tycker vi. Vi skulle vilja åka nånstans där vi inte vill/kan åka med barnen sen. Just nu grunnar vi på Krakow, Prag, Riga....Men vill gärna ha förslag? :)

• Power of Love
    BellaBella skrev 2013-04-15 21:45:58 följande:
    Power of Love

Va modig du är!! Kina klänning eller begagnad? Visa bild så vi får seee! *nyfiken*

Fyller du år imorn? Gratulerar isf!!{#emotions_dlg.flower}Skål{#emotions_dlg.flower} 
    Tack, det stämmer bra att jag fyller år idag Solig 

Idag kom klänningen. Vi ska straxt få gäster så jag skyndade  prova den. Den är för liten vid höften. Jag ska testa igen ordentligt och mäta lite hur mycket det har att göra om. Jag såg att det fanns möjlighet att sy ut den lite (gissar på ca 4 cm) och jag vill har som plan att börja tränna igen så jag kommer till min normala storlek.
    Men är det för långt i från så får jag ju sälja den vidare. Men den var jättefin så jag hoppas att jag kommer kunna ha den. 

Klänningen var inte använd så jag gissar på att den är en kinaklänning. 

Bilder kommer senare när jag har lite mer tid  
  • SandraElisabet
    Power of Love skrev 2013-04-16 17:48:02 följande:
    Tack, det stämmer bra att jag fyller år idag Solig 
    Stort grattis på din dag!! :)
  • Larssonmaria86

Poweroflove: Grattis! Hoppas du haft en härlig dag :) Vad kul att klänningen kommit men synd att den var för liten.. Men vi har ju gott om tid på oss att komma i form för bröllopet ;)
    Ser fram emot att se klänningen sen :D

• 140329

Hej på er! Jag vill gärna vara med här också! Bor i Göteborg och kommer att gifta mig 29 mars 2014!

• 20140222

amerika skrev 2013-04-14 17:56:45 följande: 20140222 skrev 2013-04-14 17:55:35 följande: Tack! Vi ska ha ett litet intimt bröllop med de nämaste bara. Låter trevligt! Hur många blir ni och hur långt har ni kommit i planeringen?Vi har inget planerat än :(. Vi blir max 20 st.

• 20140222

Jag trycker på citera. Ändå så kommer min text in i den citrade texten. VARFÖR?!  Är inget bra på data :(.

• Power of Love
    Larssonmaria86 skrev 2013-04-16 19:37:26 följande:
    Poweroflove: Grattis! Hoppas du haft en härlig dag :) Vad kul att klänningen kommit men synd att den var för liten.. Men vi har ju gott om tid på oss att komma i form för bröllopet ;)
    Ser fram emot att se klänningen sen :D
    Tack! 
    Ja nu har jag mätt. Det har ganska mycket om att göra. 10 cm rättare sagt men jag vet att jag kan klara det. Jag kan ju om inte annat försöka och funkar det sedan inte så säljer jag denna och köper en annan. 

Säljarens bilder:

Vacker brudklänning/bröllopsklänning i spets storlek 38-40Vacker brudklänning/bröllopsklänning i spets storlek 38-40Vacker brudklänning/bröllopsklänning i spets storlek 38-40

Svar på tråden Bröllop 2014?