• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • BellaBella

Hejhej!

Hoppar in här så länge, datum är ej bestämt (2014-2015) drömmer mest och surfar bröllopsinspiration! 

• SandraElisabet
    BellaBella skrev 2013-04-11 21:50:57 följande:
    Hejhej!

Hoppar in här så länge, datum är ej bestämt (2014-2015) drömmer mest och surfar bröllopsinspiration! 
    Det är helt OK! Solig Välkommen! Om du orkar läsa igenom tråden finns det en massa bra tips att få.
  • schmock

Vi kommer bjuda de närmaste. Föräldrar med respektive, syskon med respektive, syskonbarn och en faster med respektive och ev. en morbror till fästmannen. Kanske en vän eller två. Det blir ca 30 gäster, jag har många syskon ;)

• Csve

Hej på er igen, haft ganska långt uppehåll härifrån (känns det som iaf) pga kaos på jobbet och då är bröllop det sista jag orkat tänka på. men nu är jag back om the weddingplanningtrack Har beställt 2 slipsar, till våra bestmen. De var helt klart grönare irl än på bilden, men färgen är jättefin så vi vet inte hur vi ska göra med dom än. Vi har grönt tema- äppelgrönt.

• amerika
    Csve skrev 2013-04-13 11:23:31 följande:
     Vi har grönt tema- äppelgrönt.
    Äppelgrönt är riktigt snyggt! Fräscht och somrigt Solig Själv är jag lite för neutral för att våga ha en sådan färg, eller ja, feg menar jag väl egentligen Flört
  • BellaBella

Såg att ni pratade gäster, vi kommer vara 100 pers... Det är väl det enda som vi har koll på haha!
    Man blir lite skakis av tanken haha! Galet mycket folk, men vi har stora familjer så det blir grymt!

Äppelgrönt är skitsnyggt! Kommer ha inslag med den färgen, och några andra Solig 
    kommmer inte ha färgtema, är det bara vi? Känns som att dom flesta har ett givet färgtema.
    Usch va jag längtar, det är bara pengar som hindrar oss från att gifta oss nu, och bröllopet kommer bli stort så det kostar ju.. Njuter av BT och bröllopssurf tills vi har datum och år Tungan ute 

• BellaBella
    SandraElisabet skrev 2013-04-12 08:56:22 följande:
    Det är helt OK! Solig Välkommen! Om du orkar läsa igenom tråden finns det en massa bra tips att få.
    Tackar!! Ja jag har läst igenom tråden lite, jättebra tråd! 
  • amerika
    BellaBella skrev 2013-04-13 21:06:44 följande:
    kommmer inte ha färgtema, är det bara vi? Känns som att dom flesta har ett givet färgtema.
    Vi kommer inte heller ha något direkt färgtema utan det blir ljusa pastellfärger och rustikt trä, typ. Sen älskar jag lila och det har min blivande så roligt åt, därför kommer det att vara ett inslag lite här o där, t ex vill jag ha lila skor osv.
  • Csve
    amerika skrev 2013-04-13 16:34:14 följande:
    Äppelgrönt är riktigt snyggt! Fräscht och somrigt Solig Själv är jag lite för neutral för att våga ha en sådan färg, eller ja, feg menar jag väl egentligen Flört

Jag är egentligen inte heller nån färgtjej direkt, svart är mer min melodi! Men hur snyggt är det med ett bröllop i svart? haha

Sen stundar ju bröllopet på pingstafton och äppelgrönt är typisk vårfärg tycker jag! =)
    Letar klänningar till tärnorna i grönt, och jag har inte bestämt om jag ska ha underkjol i grönt eller gröna skor..

• annapia

Visst kan du ha svarta inslag i ditt bröllop, speciellt för att betona just din smak. Äppelgrönt, svart och vitt blir en urtjusig kombination. Förresten så gifte sig en dotter till en av mina arbetskamrater i en hellång svart brudklänning i spets. Till dettta en vit pälsbolero och mycket färgglad bukett. Hon var fantastiskt vacker.

Svar på tråden Bröllop 2014?