• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Plättis
    Power of Love skrev 2013-04-09 18:57:15 följande:
     Kanske ska övertala fästmannen att flytta fram bröllopet, bara så att jag får börja bära ringen så snart som möjligt OskyldigFlört
    Nej, då måste du ju byta tråd! I alla fall om ni flyttar fram det för långt
  • amerika

Hörrni brudar, jag vill inte låta som en gnällkärring, men personligen blir jag så förvirrad av att det finns två trådar som handlar om bröllop 2014. TS i denna tråd avsåg att den här skulle handla om klänningarna och gärna bildbomba, vilket är superkul, för visst vill man gärna se både klänningarna man blir inspirerad av och de som redan beställts och kommit! 

Men för min egen del skulle det vara väldigt mycket enklare om vi kunde hålla själva snacket i den andra tråden blivande fruar 2014 www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4197369.html så kör vi klänningarna här. 

Risken finns ju annars att man postar samma inlägg i båda trådarna och det bara blir tröttsamt att läsa. Just nu är det ganska många sidor tillbaka i denna tråd som det handlade om klänningar.....

Hoppas ni förstår vad jag är ute efter och att ingen tar illa upp. Detta är bara ett litet försök från lilla mig att få lite ordning i skallen Tungan ute

• MH2014

Amerika - nå va ju inte TS tanke att denna tråden skulle vara ENBART klänningar, utan en sidotråd med bilder till Blivande....tråden.
    jag kan berätta varför jag hellre är i denna tråden, och det är för att TS här, Limba, uppdaterar!! Vilket i den andra tråden inte gör-har inte sett ett inlägg från den TS på VÄLDIGT länge!! Jag tycker det är kul att ha en lista på vart och när vi medlemmar gifter oss, för att kunna inspirera och ge råd/tips, och påminna sig själv om "vem som är vem".
    sedan tycker jag oxå att denna tråden uppdateras med inlägg oftare än den andra :)
    summa av kardemumman är att JAG gillar båda trådarna, på olika sett, bara lite mer förkärlek till denna då vi hör inne bildbombar oftare :))

• MH2014

Larssonmaria86 - tur det bara är provpyssel än då ;) Tack! Jag har köpt lim för ljus och sedan tagit vad jag haver hemma än så länge och limmat på.

Elena1 - Tack :)

power of Love - ska välja stenar av glas högre upp på ljusen ifall de smälter in så blir det ingen brandfara!, men oftast så sjunker ju inte blockljus in för efter ett par timmar! Då vi kommer ha våra tända runt 4-5timmar bara så sätter vi inte blinket så högt upp på de riktiga sen. Jag kommer även förtända blockljusen innan dagenB så att de inte ser helt nya ut,,det gillar jag inte :) så jag och din blivande tänker lite lika ;) fast jag fixar det innan i förväg och inte tar tid på det :))

• MH2014

PoS - stort lycka till och hoppas den överträffar dina förväntningar!!

• amerika
    MH2014 skrev 2013-04-10 15:57:10 följande:
    Amerika - nå va ju inte TS tanke att denna tråden skulle vara ENBART klänningar, utan en sidotråd med bilder till Blivande....tråden.
    jag kan berätta varför jag hellre är i denna tråden, och det är för att TS här, Limba, uppdaterar!! Vilket i den andra tråden inte gör-har inte sett ett inlägg från den TS på VÄLDIGT länge!! Jag tycker det är kul att ha en lista på vart och när vi medlemmar gifter oss, för att kunna inspirera och ge råd/tips, och påminna sig själv om "vem som är vem".
    sedan tycker jag oxå att denna tråden uppdateras med inlägg oftare än den andra :)
    summa av kardemumman är att JAG gillar båda trådarna, på olika sett, bara lite mer förkärlek till denna då vi hör inne bildbombar oftare :))
    Okej, har kanske läst lite slarvigt, inte enbart klänningar, nej det stämmer ju.

Någon uppdatering av TS här har dock inte skett på över en månad och dessutom finns inte alla med i den aktuella listan.... Sen är de sant att denna tråd uppdateras m inlägg oftare. Och då känns ju den andra tråden helt överflödig, tycker jag, för varför ska man hålla på att skriva i båda? Det är väl bara jag som är trög som inte fattar varför det finns två trådar om samma sak...  Men okej, jag är ingen surpuppa, alla skriver var de vill. Vi blir nog gifta allihopa ändå till slut! Flört
  • MH2014

TS skrev ju ett inlägg igår,,så hon är med i gamet ;)
    angående uppdateringarna i trådstarten vet jag inte riktigt hur det funkar?? Men vill man stå med där så är jag övertygad att det går att fixas: men hur man gör det, antar att det är TS bara som kan göra eller???
    haha Amerika, inte är du en surpuppa heller, alltid trevlig ju! Lite smått förvirrad är inte det likamed bröllop, haha ;)) oavsett anledning!

• MH2014

Om alla som inte står på listan i trådstarten, citerar den och skriver in sig blir det kanske lättare för TS att fixa, om det nu är bara hon som har åtkomst till det!??

Svar på tråden Bröllop 2014?