• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Här kommer bilder på vårt provpyssel...Vad tycker ni?

Är ju inte dessa snittblommor tex som ska va i "vaserna" men tanken är densamma.  

Hur det kommer se ut i mörker (som det ju kommer vara en februarikväll)

De pimpade blockljusen, vad tycks?

Jag är ju lite skraj att det sa se för "hemmagjort" ut Obestämd Så ni måste vara ärliga!! Solig
    Inget ljus kommer ju vara den andre lik, och de kommer inte stå flera ihop i en klunga, utan blandas upp med snittblommor och ljuspåsar. Arrangemangen kommer stå på speglar.
    Vi
     har ju lite vintage/lantligt/glamour tema.     
  • Larssonmaria86

MH2014: Jag tyckte ljusen var jättefina! Jag är själv väldigt "allergisk" mot hemmapyssel då det kan se så slafsigt ut och jag är lite av en perfektionist men detta var riktigt snyggt! Det enda jag kan påpeka (kan inte låta bli ;P ) så på det högra ljuset, nedersta bilden, ser någon rad lite ojämn ut, det hade jag stört ihjäl mig på om jag hade suttit vid ett sånt ljus ;)
    Hur har du gjort dem för blev faktiskt lite sugen på att själv göra sådana?

• Elena1

MH2014: Jag tycker att ljusen ser jättefina ut, lite roligare än helvita. Att ställa dekorationerna på speglar var också en kul idé, det har jag inte tänkt på förut. =)

• NBFN

Vi gifter oss i augusti 2014! Bosatta i Stockholm där även vigsel kommer att ske :)

• Power of Love
    MH2014 skrev 2013-04-09 11:39:48 följande:
    Power of Love - det blev ju kanon!!!! :)
    och ringen plus örhängena ser ju urtjusigt ut!!!
    Ja visst belev det. Är riktigt nöjd. Gick runt lite med ringen imorse och gillar den bara mer och mer. Nu är ju problemet att jag måste vänta i 14 månader innan jag får bära ringen. Kanske ska övertala fästmannen att flytta fram bröllopet, bara så att jag får börja bära ringen så snart som möjligt OskyldigFlört

Limba: tack!
  • Power of Love
    MH2014 skrev 2013-04-09 13:08:33 följande:
    De pimpade blockljusen, vad tycks?

Jag är ju lite skraj att det sa se för "hemmagjort" ut Obestämd Så ni måste vara ärliga!! Solig
    Inget ljus kommer ju vara den andre lik, och de kommer inte stå flera ihop i en klunga, utan blandas upp med snittblommor och ljuspåsar. Arrangemangen kommer stå på speglar.
    Vi
     har ju lite vintage/lantligt/glamour tema.     
    Jag tycker inte heller att det ser hemmagjort ut. Ev att det bakre ljuset ligger på gränsen att se hemma gjort ut men jag tror inte man uppfattar det i helheten. Det andra ljuset ser riktigt proffsigt ut.

Har ni tänkt på hur ljusen blir efter de brunnit ett tag? Jag tänkte på om det fortfarande ser bra ut med stenarna. 

Ang ljus som binner kommer min fästman ta tid från ett nytt ljus tänds tills det ser snyggt ut, så att ljusen tänds i rätt tid innan middagen. Han ska även kolla hur länge de kan brinna så han kan räkna på om de behövs bytas och isåfall när. Jag hade aldrig kommit på att ens kontrollera detta men jag förstod det som att det var väldigt viktigt med att ljusen "brinner rätt" för min fästmanFlört
  • Power of Love
    NBFN skrev 2013-04-09 18:47:03 följande:
    Vi gifter oss i augusti 2014! Bosatta i Stockholm där även vigsel kommer att ske :)
    Välkommen till tråden!{#emotions_dlg.flower}
  • Power of Love

Mina virkblommor till servettringarna har kommit merhalvvägs ( 37 st, behöver ca 60 t ) så tänkte lägga upp lite bild för att fira. Det blir de vit-vita (den till vänster alltså) efter inråd från er s jag hoppas på att ni fortafarande tycker det är bästa av dem Flört Den är lite slarvigt gjord så bortse från det. 

Och här är högen med alla blommor. Endast några få har fått band bakom (har inte kommit på bästa sättet ännu och virka dessa) och iinga trådarna är fästa på så det är mycket jobb kvar som väntar:

(Jag vet inte varför bilden hamnar på sidan trots att den är tagen stående. Mycket irriterande men ni ser ju ändå)

• PoS

Men OJ vad jag ligger efter nu... har skummat igenom de senaste sidorna och sett era fina bilder och läst lite snabbt vad ni skrivit. Himla fint, tjejer, att det går framåt! Kul att så många "nya" hittat hit. Vi som varit här i flera månader börjar nu inte känna oss så ensamma haha.

Jag har varit bortrest så jag har inte haft några som helst tankar på bröllop vilket varit skönt.

Nu i helgen åker jag till London och ska kolla klänning!! så spännande, jag hoppas hoppas den bara kommer hänga där och stråla framför mig men vi får väl se.

Det dröjer väl tills jag är tillbaka (igen) MEN jag har nu bara 9 månader kvar snart och måste börja "på riktigt". Herreguuuud vad roligt!

• Power of Love

PoS du får ha det så roligt i London! Är lite avundsjuk på dig som "bara" har 9 månader kvar. ;)

Svar på tråden Bröllop 2014?