• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Power of Love - det blev ju kanon!!!! :)
    och ringen plus örhängena ser ju urtjusigt ut!!!

• schmock
    SandraElisabet skrev 2013-04-08 21:01:34 följande:
    Jag går också i valet och kvalet angående att sy själv eller beställa från skrädderi i Kina (via etsy)...
    Det blir ju typ billigare att beställa därifrån än vad bara tyget kostar här hemma. Skrikandes Sedan vet jag ju att sömmerskorna där är såååååå duktiga! Plus att då behöver jag inte oroa mig över att sy fel....

Lutor mot att beställa tror jag, kanske får sy något annat som du? Flört
    Ja, gör gärna det :)

Bara vi får kyrkan bokad snart så är det väl lugnt. Vi har ju ändå koll på maten (pga av att vi tar det från jobbet), fotograf klar, antal gäster klara. Så det är nog lugnt. Jag har bestämt mig för vad jag vill ha för typ av klänning i alla fall. Jo, men det är lugnt. Jag andas! Ska testa att ringa kyrkan också om en månad drygt. Eller kanske till veckan. Bara den blir bokad behöver jag inte bli stressad. Då är ju det viktigaste klart, lokalen är ju redan bokad.
  • Limba

Hallå brudar!! {#emotions_dlg.flower}Skrattande
    De e så himla kul att läsa ikapp, är hemma sjuk och knaprar penicillin.
    Här är det vindstilla, min karl har fått mig att förstå att det kanske inte hinns med att fixa allt till 2014 hur mycket vi båda än vill, så inget är bestämt. Har andra projekt i rullning och vi får se helt enkelt. (Har noll tålamod haha hur ska jag ståå ut) Spännande är det iaf Solig
    Sååå jag får mina bröllopskickar här på BT tillsvidare. 

Power of Love, wow vilken snygg lila ring! Och fina örhängen också. Tumme upp!

Kram på er 

• MH2014

Limba skrev 2013-04-09 12:34:45 följande:Hallå brudar!! De e så himla kul att läsa ikapp, är hemma sjuk och knaprar penicillin. Här är det vindstilla, min karl har fått mig att förstå att det kanske inte hinns med att fixa allt till 2014 hur mycket vi båda än vill, så inget är bestämt. Har andra projekt i rullning och vi får se helt enkelt. (Har noll tålamod haha hur ska jag ståå ut) Spännande är det iaf Sååå jag får mina bröllopskickar här på BT tillsvidare.  Power of Love, wow vilken snygg lila ring! Och fina örhängen också. Tumme upp! Kram på er Så du kanske inte får stå brud just 2014?? är det det du menar?

• MH2014

MH2014 skrev 2013-04-09 12:49:01 följande:Limba skrev 2013-04-09 12:34:45 följande:Hallå brudar!! De e så himla kul att läsa ikapp, är hemma sjuk och knaprar penicillin. Här är det vindstilla, min karl har fått mig att förstå att det kanske inte hinns med att fixa allt till 2014 hur mycket vi båda än vill, så inget är bestämt. Har andra projekt i rullning och vi får se helt enkelt. (Har noll tålamod haha hur ska jag ståå ut) Spännande är det iaf Sååå jag får mina bröllopskickar här på BT tillsvidare.  Power of Love, wow vilken snygg lila ring! Och fina örhängen också. Tumme upp! Kram på er Så du kanske inte får stå brud just 2014?? är det det du menar?vilken knepig citering??

• MH2014

Här kommer bilder på vårt provpyssel...Vad tycker ni? Är ju inte dessa snittblommor tex som ska va i "vaserna" men tanken är densamma.  Hur det kommer se ut i mörker (som det ju kommer vara en februarikväll)De pimpade blockljusen, vad tycks?Jag är ju lite skraj att det sa se för "hemmagjort" ut :( Så ni måste vara ärliga!! :)Inget ljus kommer ju vara den andre lik, och de kommer inte stå flera ihop i en klunga, utan blandas upp med snittblommor och ljuspåsar. Arrangemangen kommer stå på speglar.Vi har ju lite vintage/lantligt/glamour tema.     

• MH2014

Vad tråkigt,,nu när jag ÄNTLIGEN sitter vid datorn, så fungerar inget!!

Svar på tråden Bröllop 2014?