• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Csve
    annapia skrev 2013-04-14 09:39:28 följande:
    Visst kan du ha svarta inslag i ditt bröllop, speciellt för att betona just din smak. Äppelgrönt, svart och vitt blir en urtjusig kombination. Förresten så gifte sig en dotter till en av mina arbetskamrater i en hellång svart brudklänning i spets. Till dettta en vit pälsbolero och mycket färgglad bukett. Hon var fantastiskt vacker.
    Låter onekligen väldigt snyggt!
  • BellaBella

Svart är nåt vi också kommer ha! Riktigt snyggt som kontrast till andra färger som just äppelgrönt och lila!

• emilias81
    SandraElisabet skrev 2013-04-11 11:41:26 följande:
    Vi kommer bli max 78 gäster. Vi har valt runda bord och det innbär att lokalen tar max 80 sittande gäster. (varav ett brudpar Flört)

Ja vi har börjat med gästlistan och det kommer vi nog fortsätta göra fram till hösten då save the dates ska skickas ut.
    Vi ska också ha runda bord fast ändå ett honnörsbord där vi och föräldrar och syskon kommer att sitta. Känns trevligare med runda bord tycker jag :)
  • emilias81
    amerika skrev 2013-04-11 11:59:10 följande:
    Börjat fila, ja, för vi vill skicka ut save the dates i god tid, ca ett år innan och det är nu i maj (vi har en hel del långväga gäster).

Beroende på hur man tänker (med eller utan barn, bara vissa barn eller alla barn, bara de vänner vi umgås med eller de vi skulle vilja kom....) så blir vi 50-70 pers. Jag trodde vi skulle landa på max 40!

Tycker det är så svårt att välja vänner!! Var ska man dra gränsen? Jag har väldigt nära, riktigt goda vänner "från förr" som jag inte umgås med nuförtiden, men som står mig nära. Ska man bjuda dem? Eller ska man hålla sig till dem som man faktiskt träffar?
    Jag skrev en tråd om det där:  www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m4291859.htm...

Hur tänker ni?
    Jag tycker det är svårt det där med barn, cet blir så jäkla många om alla barn ska med. Vi har runt 75-80 gäster i nuläget och kommer bara bjuda med toastmadamens dotter som även är bästa vän med min dotter.
  • amerika
    20140222 skrev 2013-04-14 17:27:02 följande:
    Hänger på här!
    Välkommen! Glad
  • 20140222

Tack! Vi ska ha ett litet intimt bröllop med de nämaste bara.

• amerika
    20140222 skrev 2013-04-14 17:55:35 följande:
    Tack! Vi ska ha ett litet intimt bröllop med de nämaste bara.
    Låter trevligt! Hur många blir ni och hur långt har ni kommit i planeringen?
  • MH2014

Vi blir lite smått fundersamma - vart tusan ska vi åka på mini moon weekend?? Gaah!!

Svar på tråden Bröllop 2014?