• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • BellaBella
    MH2014 skrev 2013-04-14 20:14:49 följande:
    Vi blir lite smått fundersamma - vart tusan ska vi åka på mini moon weekend?? Gaah!!
    När är det ni ska åka? Hur länge? 
  • BellaBella
    Csve skrev 2013-04-15 07:48:50 följande:
    Äsch hur laddar man upp bilder fr paddan här inne?!
    Tror inte att det går här på BT, har sett folk disskutera det i andra trådar!
  • Power of Love

Jag har ju glömt att berätta. Jag ropade hem en brudklänning på tradera. Jag hade som plan att inte köpa brudklänning förrens tidigast i höst och först skulle jag prova runt lite. Jag har ändå haft koll på tradera (jag är nog lite traderaberodde Oskyldig ). Och såklart hittade jag en klänning som var hur fin som helst och rätt storlek och längd (iaf på pappret). Så jag la ett bud och vann. Nu väntar jag på spänning på paketet. Det blev sorterad idag så har jag riktigt tur så får jag det imorgon, vilket skulle vara en perfekt födelsedagspresent  till mig själv Solig

• BellaBella
    Power of Love

Va modig du är!! Kina klänning eller begagnad? Visa bild så vi får seee! *nyfiken*

Fyller du år imorn? Gratulerar isf!!{#emotions_dlg.flower}Skål{#emotions_dlg.flower} 
  • schmock

Den måste du visa power of love!

Idag köpte jag det första till bröllopet, mina smycken. Jag har varit ute efter ett pärlhalsband med bara en pärla i. Jag hittade en på nätet för flera hundra kronor. Men idag hittade jag på glitter ett sånt halsband för 49 kronor!

Ingen bra bild, men ni kanske fattar. Till det ett par pärlörhängen, men de ska jag nog köpa ett par andra av. De här var för stora. Men jag är så nöjd med halsbandet!
  • SandraElisabet
    emilias81 skrev 2013-04-14 15:41:41 följande:
    Vi ska också ha runda bord fast ändå ett honnörsbord där vi och föräldrar och syskon kommer att sitta. Känns trevligare med runda bord tycker jag :)
    Ja, jag inbillar mig också att det ska bli en intimare stämning, men vi får se...

Vi tänker själva sitta vid ett runt bord också, då det får plats 8 personer så blir det perfekt med brudpar och brudfölje samt våra föräldrar. Men sådant kan ju ändras. Bordet får vara strategiskt placerat dock. {#emotions_dlg.flower}
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2013-04-14 20:14:49 följande:
    Vi blir lite smått fundersamma - vart tusan ska vi åka på mini moon weekend?? Gaah!!
    Jag tänker att det kanske beror på vilken budget ni har...? Men du har väll varit inne på Dubai?

Om jag skulle på minimoon hade jag velat åka till en vacker storstad i Europa med sevärdigheter och lagom temperatur... Kanske Florens. Annars hade jag gärna åkt norrut också; Lofoten hade varit vackert att se.

Ni måste inte boka på ett tag eller?
  • a ring on my finger

Vi kommer också ha runda bord men honörsbordet kommer vara "långbord"
    Vi har varit på så himla många bröllop så vi vill något "eget" som känns nytt (för OSS) och just runda bord har det inte varit på något bröllop vi varit på.
    Dessutom har vi nu lyckats hitta en fin lokal där vi inte varit på bröllop.

Känns som oviktiga saker egentligen för givetvis kommer vår bröllop inte vara exakt som något annat men jag vill gärna ha känslan att det känns nytt och fräsch och inte kopierat.
    Sen har ju givetvis inta alla gästerna varit på samma bröllop som vi så det är nog mest vår egna känsla Glad

Svar på tråden Bröllop 2014?