• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • amerika
    SandraElisabeth: jag gillar dina färger!! Väldigt snygg, mild och exklusiv kombination som alternativ till allt rosa....
  • SandraElisabet
    amerika skrev 2013-08-11 12:09:17 följande:
    SandraElisabeth: jag gillar dina färger!! Väldigt snygg, mild och exklusiv kombination som alternativ till allt rosa....
    Åh tack!! :)
  • Plättis

Jag provade klänningar på Lillys i Stockholm häromdagen när vi ändå var där på semester, och jag hittade en jag föll handlöst för. Den är dock dyrare än jag hade tänkt mig. Likadant med ringen, jag har hittat drömringen och den är mycket dyrare än jag tänkt. Min sambo suckade bara och började prata om att jobba övertid för att betala för allt. Så jag antar att det är hans sätt att säga att det är okej? Eller? Har träffat vår kock nu, så middagen är ganska spikad. Det känns som att det bara är lite planering kvar som fattas. Jag förstår inte hur det går till, vi har inte planerat något alls, det har bara ordnat sig efter vägen. Min sambo bestämde dessutom att han ska ha tre marskalkar och jag ska ha tre tärnor. Så mycket för mitt enkla, lilla, bröllop...

• SandraElisabet
    Plättis skrev 2013-08-12 00:30:45 följande:
    Jag provade klänningar på Lillys i Stockholm häromdagen när vi ändå var där på semester, och jag hittade en jag föll handlöst för. Den är dock dyrare än jag hade tänkt mig. Likadant med ringen, jag har hittat drömringen och den är mycket dyrare än jag tänkt. Min sambo suckade bara och började prata om att jobba övertid för att betala för allt. Så jag antar att det är hans sätt att säga att det är okej? Eller? Har träffat vår kock nu, så middagen är ganska spikad. Det känns som att det bara är lite planering kvar som fattas. Jag förstår inte hur det går till, vi har inte planerat något alls, det har bara ordnat sig efter vägen. Min sambo bestämde dessutom att han ska ha tre marskalkar och jag ska ha tre tärnor. Så mycket för mitt enkla, lilla, bröllop...
    Haha, så kan det gå. Flört Aj i plånboken men kul ändå!!
  • amerika
    Plättis skrev 2013-08-12 00:30:45 följande:
     Så mycket för mitt enkla, lilla, bröllop...
    Hehe.... hoppsan! Flört
  • tr3apor

Hej alla blivande brudar! Jag hoppar gärna in i tråden, vi gifter oss 6e September! Snart bara ett år kvar, känns helt fantastiskt. Vi har fixat ganska mycket, kyrka, lokal, klänning, inbjudningskort osv osv.. Tror jag började lite väl tidigt, försöker hitta på grejer nu att pyssla med!

• MH2014

SandraElisabeth - Tack, visst är dem :) Om jag inte väljer att ha dem på bröllopet som kommer jag alltid att ha ett säkert kort till tillpiffning hemma :)

• MH2014

SandraElisabeth - underbar färgkombo!! Sedan kan du ju alltid blanda in nån metall,,tycker jag blir pricken över i:et :) Vackra klänningar du hittat med (såg fler i nån annan tråd du lagt upp i) Hade gärna haft denna stil men tyvärr har jag alldeles för mycket rumpa/timglas för att få det snyggt på mig! För mkt junk fram och bak ;) hihi

• Plättis
    SandraElisabet skrev 2013-08-12 12:55:30 följande:
    Haha, så kan det gå. Flört Aj i plånboken men kul ändå!!
    amerika skrev 2013-08-12 16:51:02 följande:
    Hehe.... hoppsan! Flört
    Jag måste prata med min kära blivande man om hur vi ska göra. Det är verkligen stressande när saker och ting börjar falla på plats, men det blir inte som jag tänkt mig. Eftersom vi gifter oss under semestern känns det som att vi borde börja med någon form av save the date, även om jag inte hade tänkt mig något sådant. Men många åker utomlands och bokar det långt i förväg. Så de som måste finnas där borde få ett save the date. Fattar inte hur jag kan vara stressad ett år i förväg. Take a chill pill, liksom Oskyldig
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2013-08-13 13:57:45 följande:
    SandraElisabeth - underbar färgkombo!! Sedan kan du ju alltid blanda in nån metall,,tycker jag blir pricken över i:et :) Vackra klänningar du hittat med (såg fler i nån annan tråd du lagt upp i) Hade gärna haft denna stil men tyvärr har jag alldeles för mycket rumpa/timglas för att få det snyggt på mig! För mkt junk fram och bak ;) hihi
    Tack!! Planen är att blanda in guld, jag är mycket förtjust i guld!
    Jag är också en timglasfigur, men jobbar man med det på rätt sätt blir det bara sexigt i min erfarenhet. Flört Det är långt kvar, men får lägga upp bilder om ett år när vi äntligen fått uppleva vår dag.

Örhängena är jättefina och jag är övertygad om att dem kommer till användning oavsett.
Svar på tråden Bröllop 2014?