• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Power of Love
    MH2014 skrev 2013-08-08 09:29:37 följande:
    Så nu har jag skrivit av mig lite, hoppas ni andra mår bra och det fortgår för er!

Också lite extra kul att läsa om oss "gamlingar" i tråden som följdes åt från början, hur det går för oss.
    Men gillar de "nya" som kommer med den enerin man själv hade till en början, toppen!!!
    /M
    Visst är det extra kul att läsa om oss "gamlingar". Man har ju hunnit följa varandra ett tag nu.  Funderade faktiskt i går hur det gick för just dig så kul att du uppdaterade oss Glad Men det är ju kul med nya också. Ny inspiration, idéer, tankar och funderingar kan man aldrig få nog av {#emotions_dlg.flower} 
  • Power of Love
    Millan skrev 2013-08-08 21:28:02 följande:
    Verkar inte fungera att ladda upp bilderna...
    Vad försöker du ladda upp i från? Jag vet att från mobiler och surfplattor så brukar det inte fungera. Jag laddar alltid upp från datorn och då fungerar det 
  • Maries31

Har inte skrivit på evigheter nu men följt tråden ändå ;) Vi har äntligen kommit en bit på väg! Gästlistan är gjord och ett ev datum är bestämt då vi prelbokat en lokal den 5/7-14. Vi har dock inte tittat på lokalen i verkligheten utan kommer att göra det inom snar framtid och då ta det slutgiltiga beslutet. Var och tittade på en riktig drömlokal i måndags men med alla extra kostnader och moms så skulle vi få betala närmare 40 000:- för enbart lokalen och det är alldeles galet dyrt så det är bara att gråta lite och se framåt ;) Vi har även mat- och dryckbiten relativt klar samt musiken. :)

• Millan

Försöker ladda upp fråm Ipaden. Så de kanske är förklaringen. Tack för svaret!

• MH2014

Power of love - kanske telepati då?! Haha... Fotot till ramarna funderar vi på att antingen ta familjefoto på oss fyra, eller något annat originellt. Vi spånar idéer om just det. Ska vi skriva nå fint?-typ ett personligt litet brev som vi får läsa innan vigseln, hans brev i min ram och vice versa. Barnen ska få rita varsin teckning så har vi varsin..blomma vi tagit från buketten.... Funderingarna är många! :)

• MH2014

Ang buketten så har jag inte frågat mig för, men vi har en jätte duktig florist i stan som ofta tävlar...nu senast i att göra en hatt :) Pratade med henne i februari, då jag ville kolla lite vad för blommor som fanns då eftersom det är dem jag kommer ha att välja ifrån, rekade lite... Man kan ju välja att bygga den så man knyter med band runt handlederna eller att man bygger på ett bredare strassarmband..... Tiden får utvisa :)

• SandraElisabet
    MH2014 skrev 2013-08-08 09:29:37 följande:

Hej, 
    nu var det läääääänge sedan jag skrev något i denna tråd.

Vi har nu ganska precis 6 månader kvar till vår dagHjärta
    Vår inspiration är: art deco/20s/glamour/bohemiskt,,men är inte så styrda och känsan ska ju fortfarande vara avslappnat då det är på en tisdag!

Här kommer lite vad vi funderar/funderat på;

Letar som en tok efter en armring att ha på överarmen i lite snygg stil, får inte bli  90-tal eller tacky, haha.
    Örhängena är från Dyberg/Kern och dem har jag suktat efter länge!!! Har presentkort till dem här hemma. 
    Älskar dessa örhängen! :) Snygga!!
  • SandraElisabet

Jag sitter mest och letar vackra inspirationsbilder fortfarande... Drömmer Vi har inte särskilt stor press att fixa en massa då mycket är bokat, så det är bara "roliga" grejer kvar.

Just nu är jag mega-inne på dessa färgerna. Det är inget som tilltalar alla men vi gifter oss i Augusti nästa år och därför känns dessa färger ganska relevanta: Inte för höstiga men ändå "fruktiga". Jag måste erkänna att jag själv blev mycket förvånad över hur mycket jag gillade dem!

wedding pale pink and green | peach and green wedding, mint wedding, green wedding, peach wedding ...

Willow branch wedding arch! WOW!!!!

Gällande klänning så funderar jag på att sy själv... Har ju kunskap nog för det men frågan är om jag pallar med pressen...?? I så fall blir det kanske något liknnde dessaa.... ( I LOVE!!)

!!!!

Jessica Chastain -

(Ursäkta om bilderna blir för stora)

Svar på tråden Bröllop 2014?