• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • Makeupmyday

Här är min klänning! Ursäkta suddiga bilden :)

• Makeupmyday

Och dessa skor ska jag ha till, blir inga höga klackar då sambon och jag är lika långa :)
  • Ri 2013
    Makeupmyday skrev 2012-09-20 08:37:39 följande:
    Här är min klänning! Ursäkta suddiga bilden :)

Fint fall och fin skärning! :)
  • Makeupmyday
    Ri 2013 skrev 2012-09-20 08:39:52 följande:
    Fint fall och fin skärning! :)

Tack! Jag älskar den! Den är lite för stor men det ska min mamma (som är sömmerska) fixa sen när det närmar sig.

Det är en Sincerity 3666.

• johbeh

Makeupmyday

Kanonfin klänning och skor!

• Makeupmyday
    johbeh skrev 2012-09-20 08:44:05 följande:

Makeupmyday

Kanonfin klänning och skor!

Tack så mycket, va gulliga ni är! Har inte bestämt om jag ska ha slöja ännu, va tror ni?
  • johbeh
    Makeupmyday skrev 2012-09-20 08:45:02 följande:
    Tack så mycket, va gulliga ni är! Har inte bestämt om jag ska ha slöja ännu, va tror ni?
    Detta med slöja jag står i valet och kvalet också. Men jag tycker det såg väldigt fint utan! Så det röstar jag på... vad har du tänkte dig för någon bukett?
  • Makeupmyday

Denna är jag lite förtjust i, vi har grönt och vitt som temafärger så den skulle passa bra.

• Alyllyra

johbeh: Supersöta skor! De ser sköna ut. Funderar på att köpa ett par själv. Jag tror inte de känns höstiga i juni, det handlar ju om vad man matchar dem med, typ. hudfärgade strumbyxor jämfört med tjocka ullstrumpor... Bar du matchar dem "somrigt" tror jag att de kan bli jättebra!

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013