• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • 130810

Vilken rolig tråd! Stormhelen: din klänning sitter helt perfekt på dig, otroligt fint!  

• stormhelen
    Brudivinter2012 skrev 2012-12-30 01:14:37 följande:
    Stormhelen - Åhh, din klänning är superfin och den sitter verkligen jättebra.
    130810 skrev 2012-12-30 08:27:57 följande:
    Vilken rolig tråd! Stormhelen: din klänning sitter helt perfekt på dig, otroligt fint!  

Tack så mycket tjejer, vad rara ni är. Solig

Ja, jag tycker också att klänningen verkligen framhäver min figur. Innan jag provade klänningar trodde jag inte att jag skulle passa i en sådan klännings modell, men ack så fel jag hade. Önskade dock att jag skulle passa i en sådan typ av modell. Glad Är super nöjd med den. Längtar tills den kommer. =D

• EEE

Här kommer min outfit. Allt är bestämt förutom hår och bukett. Funderar på att ha något i håret efter att jag tagit av slöjan. Den är något längre än släpet och jag tror inte att jag orkar ha den på mig hela kvällen.

• Hannis23

Jag kommer att beställa den här från Landy:

Vi har vit-svart-röd som färgtema, och jag vill inte se "traditionellt vit" ut utan kommer ha de här skorna till, plus någon svart detalj i håret:

• WinterWonderland

Här kommer min stass! (även om jag velar väldigt ang skorna)

• lilla flodhäst
    WinterWonderland skrev 2013-01-04 12:03:26 följande:
    Åh vilken fantastisk klänning! Var har du fått tag på den?
    (Jag gillar verkligen skorna också :) ) 
  • WinterWonderland
    lilla flodhäst skrev 2013-01-04 23:24:47 följande:
    Åh vilken fantastisk klänning! Var har du fått tag på den?
    (Jag gillar verkligen skorna också :) ) 
    Tack så hemskt mycketSkrattande.  Klänningen heter Willow och är designad av jenny packham. Finns tyvärr inga återförsäjare i sverige utan det är england och USA som gäller (kanske finns i andra länder men det är där jag kollat). Om man man är villig att köpa begagnat (som jag) finns det sajter på nätet! ex, preownedweddingdresses eller prelovded.

• Nutsoba
    WinterWonderland skrev 2013-01-04 12:03:26 följande:

Åh, jag tittade också på hennes klänningar! Helt fantastiska!Hjärta Fick upp ögonen för Jenny Packham via någon klänningstråd här inne där en medlem bar denna klänning (tror jag det var).  Dock var prislappen för hög, och jag vill inte köpa något utan att ha prövat den först, vilket var svårt att ordna då det inte fanns några återförsäljare här. Hoppas dock du blir nöjd med din! Glad
  • rosadröm

vilka fina klänningar och skor ni har valt! :)

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013