Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Vilken rolig tråd! Stormhelen: din klänning sitter helt perfekt på dig, otroligt fint!
Tack så mycket tjejer, vad rara ni är.
Ja, jag tycker också att klänningen verkligen framhäver min figur. Innan jag provade klänningar trodde jag inte att jag skulle passa i en sådan klännings modell, men ack så fel jag hade. Önskade dock att jag skulle passa i en sådan typ av modell. Är super nöjd med den. Längtar tills den kommer. =D
Här kommer min outfit. Allt är bestämt förutom hår och bukett. Funderar på att ha något i håret efter att jag tagit av slöjan. Den är något längre än släpet och jag tror inte att jag orkar ha den på mig hela kvällen.
Jag kommer att beställa den här från Landy:
Vi har vit-svart-röd som färgtema, och jag vill inte se "traditionellt vit" ut utan kommer ha de här skorna till, plus någon svart detalj i håret:
Här kommer min stass! (även om jag velar väldigt ang skorna)
vilka fina klänningar och skor ni har valt! :)