• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • lurigmumin
    Oslomyran skrev 2012-08-31 15:38:12 följande:
    Här är skorna jag ska ha

Var har du hittat dem? Jag har tittat på den bilden så länge me hittar aldrig skorna!
  • Oslomyran

Dom köpte jag på en rea för något år sedan, sen har dom aldig fått äran att bli använda...plötsligt va det min tur att gifta sig och då hittade jag den här underbara bilden. Å så hadde jag skorna i kartong hemma i garderoben

Valet va enkelt!

• L och J
    Oslomyran skrev 2012-08-31 16:08:55 följande:
    Dom köpte jag på en rea för något år sedan, sen har dom aldig fått äran att bli använda...plötsligt va det min tur att gifta sig och då hittade jag den här underbara bilden. Å så hadde jag skorna i kartong hemma i garderoben

Valet va enkelt!
    perfekt! de va liksom meningen låter det som :)

• L och J

kommer även köpa dessa skor! lovelove
  • 2barnsmor

Åh jag hoppar in i denna tråd jag med
    i juni nästa år är det dax för vår del och jag sitter o bara surfar runt mest för att få idéer om det mesta  

• L och J
    2barnsmor skrev 2012-09-01 19:18:35 följande:
    Åh jag hoppar in i denna tråd jag med
    i juni nästa år är det dax för vår del och jag sitter o bara surfar runt mest för att få idéer om det mesta  
    Hej och välkommen!{#emotions_dlg.flower}

de e samma här, inget är spikat än, förutom var vi har festen.
    har du kollat på klänning? 
  • johbeh

Hej!

Vi ska också gifta oss i juni och har börjat kollat runt lite på skor då jag har svårt att hitta passande! Jag vill/kan inte gå med klack så det är inte ett alternativ. Men desssa föll jag för men vet inte om de är för höstiga i juni.?

SUE - Ballerinas med remmar - Ljusrosa

Bild lånad från www.zalando.se

Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013