Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Dom köpte jag på en rea för något år sedan, sen har dom aldig fått äran att bli använda...plötsligt va det min tur att gifta sig och då hittade jag den här underbara bilden. Å så hadde jag skorna i kartong hemma i garderoben
Valet va enkelt!
Åh jag hoppar in i denna tråd jag med
i juni nästa år är det dax för vår del och jag sitter o bara surfar runt mest för att få idéer om det mesta
puffpuff!
Hej!
Vi ska också gifta oss i juni och har börjat kollat runt lite på skor då jag har svårt att hitta passande! Jag vill/kan inte gå med klack så det är inte ett alternativ. Men desssa föll jag för men vet inte om de är för höstiga i juni.?
Bild lånad från www.zalando.se
Aha funkade inte här kommer länken:
http://www.zalando.se/vagabond-sue-ballerinas-med-remmar-ljusrosa-va111a06a-402.html