• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • CoG

Min brudklänning från Nixa, special edition, modell C866 (från 2011 års kollektion)

• Tilda93
    kramen skrev 2012-08-27 14:25:46 följande:
    Varför vill du ha svarta skor ?  Jag tycker att skorna stjäl uppmärksamhet om dom är svarta å syns när du går... dock min personliga åsikt :)
    Skorna lär inte synas ändå! , min klänning är FÖR lång! , sen gillar jag svarta skor tycker vita bara blir smuttsiga, sen vill jag kunna använda dem efter bröllopet. och dem vita jag  har sätt är oftast fula och ingen kilklack, och dom här satt perfekt och var billiga , har budjet bröllop så :)
    Det finns dem som väljer gula eller gröna skor. jag tror dem själ mer uppmärksamhet ;)
  • sanna88

Här är klänningen, första provningen, ska göra lite justeringar innan den stora dagen ;)

• sanna88

dom här coola skorna ropade jag in på tradera idag 79kr + frakt! gillar dom skarpt så nu håller jag tummarna att dom passar mina fötter ;)

• charlottev

jag beställde en klänning från jenjen och tycker att det är helt ok, måste sys in och igår när jag satt och tittade runt så beställde jag en ny klänning =) Hoppas att den kommer passa bättre.

Jag letar för fullt efter ett par blåa skor men har ännu inte hittat några som fallit mig i smak, vet inte om jag ska ha öppen eller stängd sko, gifter mig i februari. Kanske bli uggs när man går mellan kyrkan o bilen =)

• Hoffsennanen Tottoplex
    L och J skrev 2012-08-27 13:49:08 följande:
    hej!
    när gifter du dig? 
    Vi har bestämt oktober nästa år! jag vet!! jätte tidigt ute men har alltid drömt om ett par riktigt snygga skor och gröna e icke lätt! hittat ett par perfekta dock är de äppel gröna...vill ha mer åt...oliv kanske? mörkare än äpple i vilket fall!!
  • smisa
    charlottev skrev 2012-08-27 18:26:28 följande:

klänning nr 2
    Jättefin! Hoppas den passar bra nu :)
  • L och J
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-08-29 19:31:26 följande:
    Vi har bestämt oktober nästa år! jag vet!! jätte tidigt ute men har alltid drömt om ett par riktigt snygga skor och gröna e icke lätt! hittat ett par perfekta dock är de äppel gröna...vill ha mer åt...oliv kanske? mörkare än äpple i vilket fall!!
    va roligt! ja de e långt kvar men vadå, då har man tid att verkligen få det som man vill! se det så Skrattande
    jag va helt uppe i de blå i början, påverkad av allt prat om hur det ska va här på BT.
    Nu känner jag mig lugn igen, och fokuserad. köpte jäkla "diamanter" och tyll på ebay bara för att.. äh.

Men jag har hittat miiiiin klänning! kommer dock ha minst 2 Cool 
    läst att det finns skor man kan färga, fråga i andra trådar bland veteranerna.

hur stort bröllop ska ni ha? 
Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013