Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Min brudklänning från Nixa, special edition, modell C866 (från 2011 års kollektion)
Här är klänningen, första provningen, ska göra lite justeringar innan den stora dagen ;)
dom här coola skorna ropade jag in på tradera idag 79kr + frakt! gillar dom skarpt så nu håller jag tummarna att dom passar mina fötter ;)
jag beställde en klänning från jenjen och tycker att det är helt ok, måste sys in och igår när jag satt och tittade runt så beställde jag en ny klänning =) Hoppas att den kommer passa bättre.
Jag letar för fullt efter ett par blåa skor men har ännu inte hittat några som fallit mig i smak, vet inte om jag ska ha öppen eller stängd sko, gifter mig i februari. Kanske bli uggs när man går mellan kyrkan o bilen =)