• Ekna

Brudklänningar och skor 2013

Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)

• Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013
  • lurigmumin
    pamjofre skrev 2012-10-17 19:26:45 följande:
    Hej Lurigmumin. Tyckte jätte mycket om dina skor! Var har du köpt dem?
    Båda paren är köpta på Pigalle i Linköping. Dock var de på rea och sista paren... De höga är Menbur och grymt sköna! Brukar finnas en del Menburskor på nätet.
  • Oslomyran
    Camilla01: Jag bara älskar skorna! Blommorna på bilden är inte mina, bara en inspiration. Men tror jag har kommit fram till vad jag ska ha för blommor nu
  • CoG

Klänningen passar dig jättebra!

Makeupmyday skrev 2012-09-20 08:37:39 följande:
    Här är min klänning! Ursäkta suddiga bilden :)

• CoG

Här är min klänning (råkade trilla över en annan än den jag köpt tidigare)

Maggie sottero Michelle

Jag har trixat med bilen lite i photoshop.
    Klänningen är förlång och ska fållas en del, jag har inte bestämt mig för hur långt släpet ska vara än.

• Makeupmyday

CoG, tack så mycket! Och din Michelle är också sagolikt vacker, ser ut som att den är gjord för dig! :)

• Pagnie

Det är väl dags att jag hoppar in här också antar jag. Det är ju så roligt. Gifter oss 13 juli och jag köpte min klänning för 2 veckor sedan nu.

Det blev denna:

Själva modellen är den samma förutom att jag har lite längre och tjockare släp. Inga diamanter i kjolen samt att överdelen har lite mer blingbling i ett annat mönster.
    Man ville verkligen inte ta av sig den när man testade. stod säkert med den på mig i 40 minuter. haha.

Dock har jag inte hittat några skor ännu. vill ha royal blå skor utan klack. alltså ballerina. men gärna några som är lite roliga och inte bara så enkla.
  • CoG

Tack :)

Makeupmyday skrev 2012-10-20 10:49:40 följande:
    CoG, tack så mycket! Och din Michelle är också sagolikt vacker, ser ut som att den är gjord för dig! :)
  • CoG

Vad läcker!!

Pagnie skrev 2012-10-20 11:46:17 följande:
    Det är väl dags att jag hoppar in här också antar jag. Det är ju så roligt. Gifter oss 13 juli och jag köpte min klänning för 2 veckor sedan nu.

Det blev denna:

Själva modellen är den samma förutom att jag har lite längre och tjockare släp. Inga diamanter i kjolen samt att överdelen har lite mer blingbling i ett annat mönster.
    Man ville verkligen inte ta av sig den när man testade. stod säkert med den på mig i 40 minuter. haha.

Dock har jag inte hittat några skor ännu. vill ha royal blå skor utan klack. alltså ballerina. men gärna några som är lite roliga och inte bara så enkla.
  • Pagnie
    CoG skrev 2012-10-20 12:42:39 följande:
    Vad läcker!!
    Tack så mycket. Jag tror att den blir bra faktiskt :P men det är så tråkigt att inte ha någon anledning att gå och testa fler.
Svar på tråden Brudklänningar och skor 2013